Durf te vragen #6

Wauw top wat goed! Dankje :grin:

1 like

Er is een omatopic

1 like

Oh sorry dat wist ik niet, dacht dat dat een topic was voor precies wat jij omschreef op basis van de naam maar is een verwarrende titel dus

3 likes

Hoe kun je hier een topic mee vullen. Ga gewoon wat meer naar buiten.

6 likes

Hoe wil je dat bespreken? En is het voor jou een lifestyle waar je tevreden mee bent?

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

ik denk om meer (dag)licht door te laten?

6 likes

Ja dit, kost eerder meer geld om te laten plaatsen dan dat het goedkoper is.

3 likes

Onze aannemer noemt dat een bovenlicht en het is goedkoper om die te nemen omdat die in het kozijn zit, dus dan hoeft er minder gemetseld te worden. Wij hebben die bij een aantal deuren later vervallen tijdens de bouw van ons huis en daar moesten we extra voor betalen. Was dus goedkoper geweest om ze wel te houden.

3 likes

Bovenlicht met opdekdeuren is echt mijn nachtmerrie maar kozijnen rondom metselen en een stompe deur is helaas duurder.

4 likes

Binnendeuren tot aan het plafond vind ik het mooist, maarja, ook duur.

1 like

Vind het ook zoooo lelijk, snap ook niet dat je dit nog steeds veel ziet bij nieuwbouw.

1 like

Weet iemand hoe dat nummer heet in de Disney+ reclame?

2 likes

Shazam?

O echt, ik dacht goedkoper maar kan me idd herinneren dat de hoge deuren bij mijn schoonouders vrij duur waren. Ik vind het zelf zonder ook mooier, behalve in ruimtes waar je andere nul buitenlicht heb.

3 likes

Lukt het niet mee omdat er doorheen wordt gepraat haha

1 like

Is er hier iemand die in Engeland of Frankrijk (of 1 van de andere landen waar glossier wel naar verzend) woont en die een bestelling van Glossier voor mij door zou willen sturen naar Nederland?

1 like

Ik zoek een pet voor de zomer (niet met zo’n rechte flap) maar heb een klein hoofd, vooral qua hoogte passen petten mij niet. Mijn oren zitten dan dus onder de pet en dat ziet er niet uit. Ik heb al de NY Yankees petten geprobeerd en wat random merch petjes maar die zijn dus allemaal te groot.

Heeft iemand misschien de gouden tip voor een wel-passende pet?

Een kindermaat proberen?

8 likes

Langs een hoedenwinkel?

3 likes