Maar als je volgend selecteert krijg je toch alleen filmpjes te zien van personen die je volgt? Als je net nieuw bent zullen dat er nog niet zoveel zijn.
De derde werkt goed, maar wel opletten dat het goed sluit. Ik gebruik zelf voor fietssleutels de eerste en dwt gaat echt al jaren goed. Ik denk dat per ongeluk openen wel meevalt!
Klopt, ik snapte alleen in het begin niet dat ik de enkele accounts die ik volgde, helemaal niet zag. Ik zag alleen willekeurige filmpjes.
Ik heb de laatste optie en ben er zo blij mee!
Ah zo, verkeerd begrepen, sorry!
En je algoritme van je for you page gaat steeds beter en leuker worden.
Ik gebruik al jaren (echt sinds klas 1 middelbare school en ik ben nu bijna 30) zo’n eerste haakje om mijn fietssleutel vast te maken aan mijn sleutelbos, en dat is in al die tijd nog nooit mis gegaan!
Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het officiële kortingscode- en (spaar)actietopic
Wel of niet bestellen bij Lookfantastic? eerder goede ervaringen gehad maar als ik de reviews nu lees
Ik zie deze deur op instagram en opeens vraag ik me af; was dit een ding in Nederland? Ik kan me niet herinneren dit ooit irl te hebben gezien. Volgens mij ken ik dit alleen uit series?
Of heeft iemand dit nu? Zo benieuwd haha
Dat heet officieel een boerderij deur volgens mij, ons huis had die een toen we het kochten.
Ja heb ik best ‘vaak’ gezien in NL, vooral op boerderijen idd
Bij mijn oma in de straat heeft iedereen die! Is in een redelijk klein dorp, maar geen boerderijen.
Mijn ouders hebben ook zo’n deur, wonen niet op een boerderij. Mij lijkt zo’n deur nu ideaal met de katten. Kan ik gewoon de deur half open doen en niet bang te zijn dat er een ontsnapt.
Haha mijn opa en oma hadden dit ook, gewoon in standaard eengezinswoning in Nederland.
Wij hadden ook zo’n deur thuis!
Kunnen jouw katten niet springen?
Oh zeker wel… Maar dit zou dan gaan als ik even snel een pakketje aan wil nemen of iemand die aanbelt voor een collecte. Zo handig zijn ze niet dat ze er dan snel over heen zullen springen. Maar nieuwe voordeur is nogal een uitgave dus voor nu nog even geen optie.
Ik heb laatst deze gekocht, die paarse zijn niet zo groot
Misschien is dat wat?
Mijn ouders hebben dit!