Ja er was ook een meisje die een speaker had besteld maar die kwam niet/te laat en toen kreeg ze een heel festival
De horror
Voor de vrouwen in een relatie,
Hebben jullie dat ook dat je man om de zoveel dagen moĂ©t klaarkomen? Als de mijne na 3 dagen niet klaar is gekomen, en ik heb geen zin, dan gaat hij echt bewust uit bed in een andere kamer zichzelf even âafwerkenâ. Ik vind dat zo raar en vraag me dus oprecht af of dit iets typisch mannelijk is of vooral bij mijn man het geval is?
Ik vind dit ook een beetje apart eigenlijk. Hoor mijn vriend er iig nooit over.
Ehh nee. Alsof seks ook alleen maar om het (mannelijk) orgasme gaat. Prima dat hij zich eens in de zoveel tijd aftrekt, maar niet als een soort klaagzang als je geen zin hebt in seks. Komt vrij drammerig over.
Zegt hij dan ook dat hij moét klaarkomen omdat anders zijn ballen pijn gaan doen?
Gaat hij dood als hij niet klaarkomt binnen dit en drie dagen?
Thanks, ik moest dit even horen.
Vastbinden en kijken of hij ontploft als hij niet klaarkomt
Nee het idee dat âlibidoâ bestaat en dat dat dus een soort voorraadje is met sekszin dat oploopt en oploopt tot het explodeert is allang wetenschappelijk weerlegt. Dus het idee dat hij elke 3 dagen mĂłet klaarkomen slaat al nergens op. Hij heeft gewoon elke 3 dagen zin in een orgasme.
En op zich denk ik: als jullie het zo kunnen oplossen dan is dat prima hĂš? Als er een verschil in zin in seks is. Maar het is dus onzin dat hij klaar mĂłet komen, hij wil het gewoon zelf.
Mijne niet, maar de vriend van een vriendin van mij wel. Die doet het gewoon onder de douche even ofzo, dat is voor hen ook geen big deal. Die vriend is echt geen aansteller en een heel gewone, leuke jongen (ongeveer de laatste die dat zou zeggen om iets bij haar te bereiken) dus ik geloof wel dat sommige mannen dit (sneller) hebben.
Maar je kan toch ook gewoon masturberen zonder dat te communiceren of in te zetten als een ânou als ik van jou geen seks krijg doe ik het zelf wel hoorrrâ? Ik vind dat vrij kinderachtig en manipulatief.
Dat doet die vriend van mijn vriendin ook niet. Die masturbeert gewoon zonder wat te zeggen. Ik doelde ook op dat het gevoel te moeten klaarkomen, niet op het te moeten mededelen.
Oh dat doet hij niet, hoor. Hij komt wel gewoon naar bed maar als hij zin heeft en merkt dat het langs mijn kant bij knuffelen blijft, dan zegt hij âik ga nog even tv kijkenâ. Maar we weten beiden dat hij dan gaat mastruberen en 5min later terug komt lol.
De vraag was of meerdere vrouwen dit herkennen bij hun man, dat het er om de zoveel tijd âuit moetâ ofzo?
En toch is dit manipulatief, want hij koppelt de ene actie aan de andere. Ook zonder het te zeggen. Waarom mastubeert hij niet, op een ander moment, en laat de sex met jou gewoon zijn of niet zijn, zonder consequenties, uitgesproken of niet?
Helaas kan hij geen stijve krijgen/houden als hij eerder al gemastrubeerd heeft/klaargekomen is en dat is dan weer kut voor mij als ik die avond wel wil vrijen.
En het is ook gewoon leuker om te vrijen / samen klaar te komen dan te mastruberen.
Sorry voor het zeiken maar het is masturberen