Durf te vragen #6

Twee of drie jaar geleden was er een goed doel voor sintcadeaus voor kinderen. Je werd toen gelinkt aan een familie en je moest zelf de spullen kopen en versturen etc. Zij zijn er helaas mee gestopt maar weet iemand anders er een? Ik vond juist het idee dat ik zelf cadeaus moest kopen en er een gedichtje bij kon doen zo speciaal ipv het geld enkel overmaken naar iemand

1 like

Delievesint? Die zijn sinds dit jaar weer actief. Weet alleen niet zeker of je nog kan inschrijven.

2 likes

Ja over die had ik het dus maar omdat zij normaal een mail stuurde en dit jaar niet heb ik het gemist. Is jammergenoeg al gesloten

1 like

Niet meer, maar ik heb wel vijf jaar gewerkt bij een bedrijf dat commerciële bijlagen maakte en dus veel ads maakte/binnenkreeg. Helpt dat?

Heb je facebook? Ik heb in 2019 een pakket gedoneerd via Secret Sinta Voor De Minima. Daar staan ook sinterklaas oproepjes tussen.

Je bepaalt zelf het budget!

Edit:
Je kan versturen maar ook een oproepje in jouw regio kiezen. Als je meer info wil kan ik je wel dm’en.

3 likes

Heeft iemand ervaring met het mobiel betalen met twee verschillende rekeningen / banken tegelijk? Wij hebben binnenkort een gezamenlijke rekening en eigenlijk betaal ik alles met mijn telefoon en wil dat eigenlijk ook blijven doen


1 like

Je kan gewoon switchen per pasje in apple pay in ieder geval. Ik heb er wel drie pasjes in.

2x asn bank en 1x revolut btw

1 like

Als je Android hebt kun je Google Pay niet voor ASN gebruiken mocht je die hebben (die werken nog niet samen, geldt voor meer banken), je hebt wel ASN Mobiel betalen (een app met hetzelfde effect). Ik gebruik mijn Rabo via Google Pay en dan de ASN Mobiel betalen apart (en ingesteld dat ie Rabo altijd voorrang geeft en ASN pas als ik die app open).

1 like

Heeft iemand wel eens gereisd met ns international naar Duitsland en een andere trein gepakt dan op het gekochte ticket stond?

Ik wil van DĂŒsseldorf naar huis en heb nu een reis gevonden waarbij je 2 keer moet overstappen, in Mönchengladbach en Venlo en het is een full-flex tarief dus je mag dan een andere trein pakken maar het moet wel hetzelfde traject zijn. Moet ik dan perse weer die 2 keer overstappen of mag ik ook rechtstreeks Dusseldorf - Venlo pakken? Heb al geprobeerd te chatten met ns maar dat is echt onbegonnen werk.

1 like

Mijn fohn is net (zonder dat ie aanstond of in de stroom) in mn wasbak gegleden waar water in stond. Ik heb hem gewoon droog gemaakt, kan ik de fohn dan morgen veilig gebruiken? :cold_sweat:

1 like

Morgen zal ik persoonlijk niet aandurven. Ik zal een week wachten.

1 like

Misschien moet ik hem droogfohnen met een andere fohn

9 likes

Ja klopt. Je kan het wel eerst van je zakelijke knab rekening naar je privé ing rekening storten en dan naar leaseplan. Maar er is maar 1 tegen rekening in te stellen idd!

4 likes

Ik zou het gewoon doen en dan domme toerist spelen als de conducteur komt.

Blijkbaar is het zo onduidelijk dat je er zelf niet uitkomt, mogelijk denkt zo’n conducteur ook: ehh wth nja laat maar. Enige risico is dat de conducteur Duits is.

4 likes

Als de trein van hetzelfde traject is maakt het volgens mij niks uit.
Ik ga wel eens naar belgie met zon trein en daar moet je dan wel een bepaalde tijd boeken. Maar dr staat wel bij dat je elke trein mag pakken die je wilt. Ik had laatst door vertraging een andere trein en dat was geen probleem.

1 like

Ik heb het deze zomer gedaan. Een andere reiziger zei toen dat je daarvoor helemaal naar een balie moest en stempel moest halen, maar ik heb op zowel de heen als terugweg geen problemen gehad toen ik een paar keer mijn traject had bijgesteld vanwege steeds net een overstap niet halen (en ik ben vaak gecontroleerd)

1 like

oke snapt iemand waarom gen z die chica bonita van paramore/haar band black noemt? ik heb medium mn best gedaan met het op te zoeken maar kan niks vinden

hmmm ja ik dacht dus dat er misschien nog iets ‘diepers’ was dan dat ze southern en christelijk zijn waarom ze black vibes zouden hebben

4 likes

Ik zag dit net voorbij komen bij Marketingvrouw

1 like

haha jaaaaa ik had die ook gezien

maar whyyyyy precies ongeveer is mijn vraag maar ik denk dat het misschien not THAT deep is maar gewoon wat er in het artikel hierboven staat.
echt heel grappig en wholesome wel dat het zo collectief specifiek paramore is en iedereen dat nu ontdekt van elkaar

2 likes