Zoeken in je email naar een mail van twitter! Daar staat je gebruikersnaam altijd wel in
Ja heb ik ook niet meer haha, echt goed georganiseerd weer!
Maar als je zelf nooit iets hebt gepost, waarom maak je niet gewoon een nieuw account aan? Of zie ik iets over het hoofd. Twitter plus nieuw email dus.
Ik denk hierdoor
Edit: oh nieuwe e-mail zei je erna.
Jullie waren snel haha, ik heb net mn post geedit. Nieuw mailadres bedoelde ik.
Omdat ik minder digitale accounts wil, probeer juist oude accounts te sluiten en 1 te hebben omdat ik gek wordt van de hoeveelheid.
Wil alles gewoon netjes gekoppeld aan mn ene e-mail die ik gebruik
Het is ook geen ramp overigens, maar vind het echt een heel irritant systeem.
O ja ik snap het. Volg je wel mensen? Dan kun je evt kijken/iemand laten kijken naar de volgers of je er tussenstaat?
Haha nee, het gaat niet lukken denk ik. Maar thanks allemaal. Dacht misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik geef het op.
Ik heb dit net even geprobeerd en ik hoef echt alleen mijn emailadres in te vullen (wel twee keer achter elkaar). Daarna kon ik via de mail een nieuw wachtwoord instellen. Gebruikersnaam hoefde ik niet door te geven. Dit was via de browser, misschien had jij het in de app gedaan? Het moet gewoon kunnen in elk geval.
Is er iemand die goed in schrijven is die met me mee kan kijken naar de volgende twee zinnen? Het is voor mijn betoog, maar het omschrijven naar een wat lekker lopende tekst lukt niet helemaal. Gaat over anorexia en trauma trouwens.
Wanneer wij weten dat trauma eén van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van Anorexia Nervosa, eetstoornis gerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds kunnen versterken, én de gevolgen van Anorexia Nervosa vaak desastreus zijn. Hoe kan het dan dat er geen geïntegreerde behandeling is om het trauma en de eetstoornis gelijktijdig te behandelen?
Zou je m niet meer in 1 zin kunnen vatten?
āHoe kan het dat er nog steeds geen goede behandeling is voor trauma en anorexia nu we weten dat bla bla blaā?
Dan wordt hij wel heel erg lang denk ik? Of is dit beter:
Samenvatting
Hoe kan het dat er geen geïntegreerde behandelmethoden beschikbaar zijn om de eetstoornis en het trauma gelijktijdig te behandelen, wanneer wij eten dat trauma één van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van Anorexia Nervosa, eetstoornis gerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds kunnen versterken, én de gevolgen van Anorexia Nervosa vaak desastreus zijn?
Ik zou niet wanneer doen maar terwijl
Goeie, thanks! Verder wel als 1 zin dus?
Ik vind m zo al beter, maar de drie redenen vind ik gek met een komma. Ik weet alleen ook niet zo goed hoe je dat beter kunt doen. En ik lees niet vaak wetenschappelijke stukken, dus misschien is dit wel gewoon normaal daarin.
(Ik ben zelf zoān patiĆ«nt waar je het over hebt dus van mij mag het in caps lock op meerdere regels )
Ik zou het juist opdelen in meerdere kortere zinnen:
Samenvatting
We weten dat trauma één van de grootste risicofactoren is voor het ontwikkelen van anorexia nervosa. Ook kunnen eetstoornisgerelateerde symptomen en trauma elkaar wederzijds versterken. De gevolgen van anorexia nervosa zijn vaak desastreus. Hoe kan het dan dat er geen geïntegreerde behandeling is om het trauma en de eetstoornis gelijktijdig te behandelen?
ja mee eens!! @Nysmn beoordelaars zijn naar mijn ervaring niet blij met lange zinnen. 20 woorden is echt max max heb ik altijd geleerd
thanks!! klinkt goed.
@Vuile_bitch Klopt, kort en actief schrijven is nog wel een leerpunt. Ik houd van lange zinnen.
Ja same ik vind korte zinnen snel zo Jip en Janneke haha
Ik heb weer eens iets achterlijks gedaan⦠help needed. Lang verhaal, sorry
We hebben een niet heel grote, vrij nieuwe, keuken en veeel spullen. Achter de hoge inbouwkoelkast (ruimte tot plafond is 50 cm ofzo) zit dus een gat/opening tot de muur van 25 cm ofzo, waardoor er nog weleens iets dat we even voor het gemak op de bovenkast leggen achter de koelkast naar beneden valt. Dat is in principe dan van onderop als je de plint weghaalt weer te pakken. Ik had het plan om hier nog iets aan te doen, maar zoals al mijn plannen verschoof dit naar de lange baanā¦
Dat heb ik geweten, want ik had een stressbui en in mijn verwoede zoekpogingen naar een dienblad bovenop de koelkast heb ik een groot deksel van een snelkookpan dat daar ook lag laten vallen achter de koelkast. Hij zat eerst halverwege klem tussen muur/achterkant koelkast, maar omhoog krijgen lukte niet en uiteindelijk viel hij door de druk van een bezem naar beneden, tegen de vloer aan. Maar dat ding is dus te groot om onder de vriezer door te krijgen (de ruimte onder de plint is niet hoog genoeg). Hij zit dus klem tussen muur en achterkant vriezer, met de onderkant op de grond. Niet per sƩ een wenselijke situatie dus.
De mogelijke opties om dit op te lossen zijn volgens mij:
- koelkast (proberen te) verwijderen (volgens mij enorme klus waar we beiden weinig vertrouwen in hebben, zeker zonder hulp van een professional)
- proberen met een magneet oid aan een touw van bovenaf dat ding weer 3 meter omhoog te takelen om hem van bovenaf te pakken (een deel vh deksel is van ijzer, maar niet alles dus kans van slagen is zeer onzeker)
- het deksel laten liggen en dit project voorlopig vooruit schuiven tot ik tot een geniaal plan bedenk
Wat zouden jullie aanbevelen, evt nog andere suggesties? Zoals jullie begrijpen verfoei ik mezelf enorm, again