Is allemaal al…
Echt hoor, ik ben in staat om de woningbouw zelf te bellen want dit kan echt niet. En ik zeg dat niet omdat t m’n vriend is
Wel bedankt voor t meedenken!
Klopt, alleen in de woonkamer is het dan prima en dan stap je de keuken is waar het 9 graden is, of de badkamer
@Saray woningcorporaties (de meeste althans) zijn al super druk bezig om woningen te verduurzamen. Maar ook zij moeten wel rekening houden met kosten en mankracht om dat uit te kunnen voeren. De meeste corporaties beginnen met de slechtst geïsoleerde woningen, en aangezien je aangeeft dat het huis van je vriend volgend jaar aan de beurt is, hebben ze waarschijnlijk een meerjarenplanning om alles aan te kunnen pakken. Maar de aflopen jaren ging er elk jaar en belachelijk hoog bedrag aan verhuurdersheffing naar de overheid, waardoor veel corporaties op het geld moesten letten en dat geld niet in nieuwbouw of verduurzaming konden steken. Je kunt nou eenmaal niet alle woningen in 1 keer verduurzamen en niemand had aan zien komen dat we nu opeens zoveel zouden betalen voor gas. Ik denk dus niet dat je vriend een poot heeft om op te staan, en gelukkig is hij volgend jaar al wel aan de beurt
Ach ja ik weet ook best hoe het werkt maar het is eigenlijk te erg dat dit anno nu nog zo kan. En nogmaals, dat geld niet alleen voor m’n vriend, maar voor iedereen die in deze soort ellende moet wonen. Een huis moet comfortabel zijn, een plek waar je lekker thuiskomt, niet een plek waar je niet wilt zijn omdat het te duur is om ook maar enigszins comfortabel te maken. Waar het afzien is om te koken omdat het 9 graden is en waar je wel twee keer over nadenkt over douchen. Ik douche omdat ik me dan even kan ontspannen, nou dat lukt daar niet hoor.
Kan hij dan niet wat vaker bij jou verblijven?
Kan, maar dat heeft niet de voorkeur. We latten om een bewuste reden
Over allemaal durf ik geen uitspraken te doen, maar bijv Coolblue doen ze daar ook niet moeilijk over. Als iets niet bevalt mag je het zonder uitleg terugsturen of komen ze het ophalen
Voorwaarden van de betreffende shop lezen is denk ik belangrijk, volgens mij is hier die x dagen bedenktijd voor.
Heeft iemand hier ervaringen met de webshop The Little Green Bag? Heb een tas gezien die 40 euro goedkoper is dan bij andere webshops, maar lees wisselende reviews (product niet ontvangen bijv.).
Ik had in m’n hoofd zitten dat het wel een bekende ‘goede’ webshop zou zijn, maar zie ook dat ze geen webshopkeurmerk hebben.
Ja ik heb daar regelmatig besteld en nooit problemen
https://www.thelittlegreenbag.nl bedoel je he?
Ik heb daar ook al wel vaker wat besteld. Ze hebben ook een fysieke winkel in Delft en Vlaardingen. Nooit problemen
Yes! Laatst nog een duur sporthorloge besteld die zo scherp geprijsd was dat ik dacht dat ik een ouder model opgestuurd zou krijgen. Maar het klopte helemaal qua model en was erg snel geleverd.
Oké bedankt! Ja die site bedoelde ik inderdaad @Luzarl. Twijfelde ook een beetje omdat het scherp geprijsd was, maar goede ervaringen dus wel @PinkPanther, dank!
Is dit niet een beschermende hoes voor de koptelefoon voor als je hem bijv. meeneemt in je tas?
Edit: bij Amazon kan je het verschil zien tussen hard en soft case. Amazon.nl
Ik heb per ongeluk bij een webshop bestelling het verkeerde land ingevuld (dus Nederlands adres maar dan met Frankrijk als land). Echt dom Het is met DHL; heeft iemand hier toevallig ervaring mee en of ik het nog kan veranderen?
Toen ik bij DHL überhaupt maar een verkeerd huisnummer in voerde, werd het al retour gestuurd. Ik zou verwachten dat je pakje ook weer retour gaat hier
Thanks! Kon je het adres ook niet meer aanpassen bij DHL?
Nee, ik had zelfs gebeld en het kon allemaal niet aangepast worden :’)
Toen was het pakje wel al verzonden.
Het ergste was dat het een cijfer verschil was zelfs, ipv 18 moest het naar 18-a en dat mocht allemaal niet. Omdat adres 18 niet bestond ging ie weer retour