Van DHL krijg ik altijd een mail met ‘we komen dan en dan bij je langs’ met daarin een link om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Misschien kun je het af laten leveren bij een DHL-punt in de buurt?
Oh nee wat een gedoe wist niet dat ze zo moeilijk konden doen zeg
@Sok ja dat zou handig zijn maar mijn fout is dat ik als land Frankrijk heb gekozen in plaats van Nederland (met voor de rest een Nederlands adres). Dus niet echt in de buurt helaas haha
Kun je geen contact opnemen met de webshop of de plek waar je besteld hebt? Misschien is het nog niet verzonden en anders weten ze hoe of wat als het retour komt.
Thanks! Ja ik heb ze kunnen contacteren en ze hebben het zojuist geannuleerd. Dus heb het opnieuw kunnen bestellen en ditmaal naar het juiste land haha @Kurisu ook bedankt
Lekker laat, maar ik heb het opgelost! Dit werkte niet bij mij, ik had kennelijk iets ingesteld als extra veiligheid waardoor ik per se de naam moest weten.
Ik heb aangegeven dat ik m’n wachtwoord niet meer wist, daar formulier voor ingevuld en toen kreeg ik een mail terug met ‘sorry we kunnen je niet helpen’. Maar toen kreeg ik een paar dagen later een mail met ‘laat ons weten hoe je onze klantenservice ervaart’ en in die mail hadden ze me geadresseerd met mijn twitterhandle!!! Omg omg wat een hack!
En bleek mijn account ook een ban te hebben, wat me ook wel duidelijk werd toen ik m’n naam zag. Ik runde kennelijk een HOOBASTANK fan account
Ik heb dus kennelijk (ik vermoed redelijk aangeschoten want ik was dit totaal vergeten) ooit in Paraguay een ‘officieel’ lokaal fan account geopend nadat ik hun liedje hoorde in een club en daarmee de spam-regels overtreden hahaha wat kut. Ik dacht eerst welke gek heeft mijn e-mail gebruikt voor dit. Maar het was dus gewoon ikzelf.
Maargoed ik heb ‘m kunnen ontblocken, de tweets gedelete en m’n email eraf kunnen halen en het account gesloten dus het is allemaal gelukt alleen had ik dit hoofdstuk van m’n online leven niet verwacht.
I know het moment dat ik de naam zag dacht ik van godallejezus ze hebben me gehakt!!! Wtf Paraguay?! Kreeg meteen zweethandjes, tot ik de tweets zag en dacht ohja dit ben ik overduidelijk
Nu zit ik in mijn hoofd met dat liedje
When in paraguay…
And the reaaaaaaasooooooooon was meeeeeeeeeeeeeee
Wie komt hier vaak op Amsterdam centraal en kan mij vertellen of het haalbaar is om in 5 minuten van spoor 11a naar spoor 1 te komen. En is dat dan haalbaar in normaal tempo?
Voor mij klinkt het ver, maar geen idee
Ik denk dat dat wel kan hoor! Moet je wel een beetje bij de deur klaarstaan zodat je snel het perron af kan, maar sprinten hoeft denk ik niet.
Ah thanks, dan ga ik gewoon een poging doen morgen ochtend hahah!
Ja hoor, dat is prima te doen!
Ja gaat je lukken!! Sporen zitten dichterbij elkaar dan in breda. Gewoon snel naar beneden, lopen en dan weer naar boven!!
Ik heb vaak wel op amsterdam cs dat ik vrij lang moet wachten voor ik de (rol?)trap af kan omdat het zo druk is, vind dat daar wel echt irritant.
Ik wil iemand goede sportsokken geven maar heb er totaal geen verstand van en heb ook geen zin om uitgebreid te googelen naar iets waar ik helemaal geen interesse in heb.
Het is voor een sportief persoon die hardloopt, hiket (in Frankrijk), skiet, fietst en klimt. Is er een sok die behalve het skiën voor al deze dingen geschikt is? Welk merk heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding? Heeft iemand hier een favoriet?
Dan zou je naar Stox Energy socks kunnen kijken! Die zijn speciaal ontworpen voor een goede doorbloeding in je benen tijdens het sporten. Ze hebben nu ook een Black Friday actie.
Falke kan je checken! Doe deze sporten zelf allemaal weinig tot niet maar heb wél in het verleden in een sportwinkel gewerkt. En daar waren deze heel populair.
Ik ben zelf fan van de sokken van Smartwool (bij bever of online te koop), doe ik al jaren mee. Hebben heel verschillende diktes en doeleinden. Zou ik heel erg blij mee zijn!
Nou door vertragingen etc. was het anders en moest ik van 11a naar 2b in 4 minuten. Eerst duurde het best lang om die roltrap af te komen en 2b is echt nog ver als je op het perron komt haha, dus ik moest rennen maar het is gelukt.