Terug naar Parijs. Enige optie. Heb hetzelfde meegemaakt. Weet niet eens de smaak meer, maar oh…
Eclairs zijn zooooooo veel lekkerder dan macarons… (zwarte sesam klinkt heerlijk!)
Als ik een digitaal basis abonnement (voor premium artikelen) op de Gelderlander neem kan ik dan ook de premium artikelen van bijvoorbeeld het Brabants dagblad lezen?
Op de site staat “toegang tot alle premium artikelen”, maar is dat dan van alleen die krant of van alle kranten die onder DPG vallen?
Ik heb een abonnement op de Volkskrant (ook DPG) en kan daarmee geen premium artikelen van de Stentor lezen. Dus ik neem aan dat het maar voor 1 krant geldt. Je logt wel met 1 DPG account in bij alle kranten.
Bedankt.
Ik had al wel een vermoeden, anders is het wel heel goedkoop voor €1,50 per week.
Dan ga ik aankomende week maar even in de gaten houden van welke krant ik de meeste artikelen wil lezen.
Ik denk dat het wel kan. M’n moeder heeft een abonnement bij Eindhovens Dagblad die ik wel eens gebruik en kan daarmee ook inloggen bij Brabants Dagblad. Ik krijg dan dit te zien:
Daar staat ook de Volkskrant bij, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Weet alleen niet of het hetzelfde soort abonnement is?
Volgens mij kan je het lezen via topics. Je moet daar dan inloggen met je account.
Wow wat een goede tip! Jammer dat ze geen app hebben (alleen via desktop) maar dit is wel heel fijn en handig om af en toe een artikel uit een andere krant terug te vinden.
Met een DPG abonnement kan je trouwens een tweede DPG abonnement afsluiten voor de helft van de prijs. Ik heb op die manier een abonnement op de Volkskrant en een tijdschrift.
Ik werk bij het AD maar kan niet het ED/BD lezen met het medewerkersaccount dus het is soms een beetje ingewikkeld
Bedankt allemaal!
Mijn moeder heeft, blijkbaar, een abonnement + digitaal dus ik ga het van de week even proberen. Zelf wist ze het ook niet want ze leest alleen de papieren versie.
Iemand die bij ASN zit? Hoe ziet de app eruit en kan je hier ook spaarpotjes aanmaken? Ook bij een gezamenlijke rekening en dat je beide de spaarpotjes ziet?
Ja je kan spaarpotjes aanmaken. Je kan het totale spaargeld makkelijk verdelen over de potjes met een schuifbalk (dus door te schuiven, zet je meer of minder geld in het potje tot het totale bedrag is verdeeld). Je kan er een naam, icoon, doelbedrag en einddatum aan koppelen. En je ziet dit idd allebei. Kan geen screenshot maken want dat is geblokkeerd.
De app is verder prima, ziet er basic uit maar je kan er gewoon alles mee. Bv ook een kasboek aanmaken (gebruik ik zelf niet, dus weet niet hoe goed dat werkt). Ik regel voor de ASN rekening alles via de app, kom nooit op de website.
Waar kan je potjes maken?
En @Feather in de app kan bij ons maar 1 iemand de spaarpotjes zien op een gezamenlijke spaarrekening van ASN. Misschien zie je het wel allebei op de website?
Edit: oh wacht, je zegt dat je alleen de app gebruikt. Dan ga ik maar weer eens kijken of je nu iets kan veranderen in de instellingen zodat we allebei die potjes zien. Al 83 keer gedaan, maar als jij zegt dat het kan moet ik het toch ergens kunnen aanpassen.
Oh he, mijn man zegt dat hij het ook ziet. Ik heb niet gecheckt of we hetzelfde zien (en of we het over hetzelfde hebben).
Edit: wij hebben de spaarpotten al een hele tijd geleden aangemaakt. Als ik nu een nieuwe wil aanmaken op een andere ASN spaarrekening, krijg ik de melding dat je het tijdelijk alleen via online bankieren (browser) kan zien. Misschien is dat het verschil!
@luzarl alleen bij de spaarrekening, in de app dan onder het kopje spaarpotten (rechts van “bij en af”) en dan op het plusje klikken. Dit werkt bij mij dus kennelijk alleen bij een rekening waar we al spaarpotten aan hadden en niet bij een rekening waar dat nog niet was.
Ohh hmm ik zie het idd niet! Ik maak altijd aparte spaarrekeningen apple watch, vakantie, dit, dat
Oh ik vind dat eigenlijk ook wel duidelijker klinken dan spaarpotten. Die gebruiken we in de praktijk ook nauwelijks, alleen om in de gaten te houden dat we onze buffer niet zomaar uitgeven aan dingen waar het niet voor bedoeld is.
Ik zou voor m’n kind nog wel een spaarrekening (op onze naam) willen openen, dus gekoppeld aan de gezamenlijke betaalrekening waar al een spaarrekening aan zit. Maar dat kan dan dus gewoon? En daar kan je ook vanaf andere rekeningen (bv vanaf grootouders) geld naar over maken? Chill!
Bedankt voor het nakijken. Wij hebben deze rekening ook al jaren maar nog nooit hebben we allebei de spaarpotten kunnen zien. Hopelijk verandert het ooit!
Ja, je kan nu via de app überhaupt geen spaarpotten aanmaken sinds een tijdje, alleen via de site.
Bij asn? Kan dat zomaar?
wij zien wel beiden dezelfde spaarpotjes in de app!
Ohh en ik had hier laatst een vraag over met twee bankrekeningen mobiel betalen en dat is helemaal goed gekomen! Ik heb helaas geen apple wallet, maar ik kan 1 bank favoriet maken voor mobiel bankieren, en met de ander kan ik betalen als ik de app open. Werkt prima!