Nou gelukt is gelukt!!
Weet iemand bij welke winkel ik dit soort puzzels (mag ook los) fysiek zou kunnen kopen?
IQ Puzzel 3D - Metaal en hout - 6 Verschillende breinbrekers | bol.com
Is er een methode of facebook berichten te lezen zonder dat die personen een melding krijgen dat je dit gezien hebt?
Vliegtuigstand
maar dan kan ik de berichten toch niet laden?
Spellenwinkels hebben vaak wel een aantal hiervan.
Kan iemand me uitleggen wat de grap is, is dit een Frans gezegde ofzo?
Context: gaat om onnodige administratie rondom verwijsbrieven. Dit is een quote van een baldadig iemand die verzet toont:
[…] en schrijf ik boven aan “Ce ci c’est ne pas une pipe; Dit is een verwijsbrief” […]
Maar snap het niet. Het is geen pijp? Nee het is idd geen pijp, het is een brief.
Edit: oh laat maar, haha ben een cultuurbarbaar blijkbaar.
Ik dacht echt wtf is hoobastank
Maar met die lyric komt het allemaal terug weer.
Hahaha ik ga echt stuk om de chaos in dit bericht
Als je aan hebt staan dat het automatisch update dan wordt de tijd dus aangepast zodra je daar connectie hebt met het netwerk
Edit; wacht dit is je vraag niet! Volgens mij zie jij de tijden in jouw tijdzone altijd en wordt dat met ontvangen niet omgezet
wauw
Snap het nog steeds niet echt, maar snap de referentie nu tenminste.
straks ga je nog zeggen dat je duchamps fontein niet snapt
over pijpen
het schilderij ceci ne pas une pipe is vooral een statement van margritte over het wel of niet representatieve karakter van kunst. Met de quote wilt hij eigenlijk gewoon aangeven dat dit geen echte pijp is, slechts een reflectie er van. Interbellum kunst werd echt overheerst door kunstenaars die graag heel lang en hard nadachten over wat kunst is buiten techniek.
Ook dit heb ik moeten googlen haha het spijt me.
Ik heb gisteravond (laat) verse hamburgers uit de vriezer gehaald om eigenlijk vanavond te eten maar stel ik eet het vanavond niet. Zou dat morgen nog oke zijn?
Heb je ze in de koelkast laten ontdooien? Want dan kan het prima. Je moet ze toch nog verhitten.
Ja het ligt in de koelkast! Thanks.
ik heb in parijs een (1, een enkele) eclair gegeten met zwarte sesam erop/erin en ik kwam er veel te laat achter dat het het lekkerste is wat ik ooit gegeten heb en nu ben ik geobsedeerd en wil ik er nog honderd, als iemand zoiets ooit heeft gezien ergens bij een patisserie (ofzo) in nederland (of belgie??) laat het weten!!!
plaatje for reference: