Weet iemand welk zonnebrillenmerk een logo heeft bestaande uit soort drie rondjes naast elkaar?
Die is het! Dankje!
Vor de brildragers onder ons, wat doen jullie met oude brillen/monturen die bijv niet meer op goede sterkte zijn?
Ik zou de laatste bewaren als reserve. De sterkte is dan niet goed maar in nood misschien wel goed genoeg. Ik doe zelf al tien jaar met hetzelfde montuur maar draag hem niet 24/7.
Ik bewaar er een als reserve, en de eerdere brillen kan ik bij mijn opticien inleveren waarna ze naar een goed doel gaan (hergebruik voor derde wereldlanden)
Is het niet zo dat als je x aantal posts hebt dat je meer topics ziet of hoe zit dit?
Mijn opticien zamelt ze in voor een goed doel (dacht iets met brillen voor een afrikaans land, waar ze dan ook een opticien heen sturen om ogen te meten)
Staat in de faq
Ze kunnen wel oprekken door schoen nachtje op de leest te zetten maar dan gaat t op hele lengte dacht ik.
Weet niet zo goed waar deze vraag thuishoort, dus voor nu even hier.
Heeft iemand ervaring met een (at home) bekkenbodemtrainer zoals Elvie of Perifit? Hoe bevalt dat?
Hoe kan je fietsen met een lange rok/jurk zonder dat deze helemaal vast komt te zitten tussen je spaken?
Als de stof niet kreukt draai ik wat stof op tot een knotje en dat maak ik vast met een haarelastiekje.
Zijn het leren schoenen? Volgens mij kan dat wel ja!
Er is ook spray die leer iets helpt te stretchen. Zelf geen ervaring mee maar misschien helpt het!
Draag je wel eens een kort broekje onder lange jurken (van die bike shorts)? Zo ja, dan kan je je jurk daaronder stoppen/vouwen. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel haha, ik kan het anders ook wel uittekenen
+1 haha
Zijn er überhaupt mensen die ooit een pot vaseline op hebben gekregen in hun leven?
Tegen die tijd ben ik m al lang kwijt meestal
Sí