Durf te vragen #6

Ik ben een keer in Wallonië in the middle of nowhere uit een TEC bus gezet omdat ik geen kaartje had en er ook onmogelijk 1 kon kopen…
Ik kwam toe op een klein station en daar stond nergens een automaat ofzo. Ik stap op de bus en ga ervan uit dat ik bij de chauffeur wel een kaartje kon kopen maar dat ging dus niet want dat was afgesloten. Dacht dat het dan online of met sms wel zou lukken zoals bij de lijn. Ik heb geen mobib kaart want ik reis eigenlijk nooit met de bus, en je kunt gewoon onmogelijk een kaartje online kopen zonder zo’n kaart?!? De dag erop geprobeerd of ik een krantenwinkel een kaartje kon kopen en dat kon niet. Toeristische dienst daar had ook geen idee hoe ik aan ticket kon komen

Was zo gefrustreerd, wat voor een achterlijk systeem is dat?!? En dat was niet aan het begin van corona ofzo.

2 likes

In Londen scant de conducteur je creditcard, blijkbaar kan hij/zij dan zien wanneer je ingecheckt hebt (alleen als je met de trein gaat, bij de metro check je gewoon in bij het poortje en is geen controle volgens mij).

2 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Modetopic #2

Ja ben gek op De Kade!

1 like

Jawel, soms is er wel controle. Ze kunnen je bankkaart checken op dezelfde manier als een oyster card.

Via mijn werk kan ik een voordelige bureaustoel bestellen. Nu kan ik kiezen tussen een Ahrend 230 bureaustoel met hoge rug (40cm) of een extra hoge rug (49 cm). Heeft iemand een idee van de voordelen/nadelen van het een of het ander? Als in wat is het beste qua ergonomische houding? Of is het puur persoonlijke voorkeur?

3 likes

Merk geen verschil voor mijn rug, maar als ik een grote haarclip in heb of mijn haar in een knot, kan ik niet lekker naar achteren leunen bij de grote stoel. Dus mocht je je haar wel eens zo dragen zou ik voor de lagere gaan :stuck_out_tongue:

3 likes

Ohhh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, goede!

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Algemeen supermarkten topic

Weet iemand hoe je een lijst kunt dupliceren op je telefoon van de app To Do? Op de computer kan het heel gemakkelijk, maar via de app kan ik de functie niet vinden. Ik kijk er vast overheen?

Iemand onlangs nog iets bij de h&m besteld en hoe snel werd dit geleverd? Ik heb donderdag iets besteld en het staat nu nog steeds op verwerken, maar nu krijg ik stress om dat ik volgende week op vakantie ga en het dus graag er voor wil ontvangen :sweat_smile:

2 likes

1 mei besteld, 5 mei bezorgd.

Ohh top!

1 like

1 like

Die optie heb ik niet… Heb jij een iPhone? Ik een Samsung.

Gek! Ik heb een iPhone inderdaad.

3 likes

Vandaar! Jammer inderdaad. Vroeger toen het nog Wunderlist was kon het wel, vreemd. Ik ga proberen ze een bericht te sturen :nerd_face:

Iemand enig idee waar je nagellak zou kunnen doneren? Ik had nogal een verslaving en hoewel ik nu wel weer begin met mn nagels te lakken, heb ik gewoon echt te veel. En hoewel ik t eerst nog wel uit laat zoeken door vriendinnen verwacht ik toch nog wel wat over te houden. Ze zijn oud maar zelf gebruik ik ook gewoon oude lakjes nog zonder problemen. De meeste zullen echt amper tot niet gebruikt zijn.

Ik heb het op marktplaats gezet en toen heeft iemand het opgehaald die het als cadeautjes voor bij de bingo in het verzorgingshuis wou gebruiken :joy:

Maar je hebt ook van die organisaties die vrouwen helpen, maar weet niet of die ook gebruikte dingen accepteren

6 likes

Ik heb ze aan iemand gegeven die in het verzorgingshuis de handen van de cliënten verzorgde