Haha ik snap er ook niks van de bedragen zijn heel random idd
De bedragen zijn de hint! Ik kwam er niet uit, maar familie wel
Wil je het antwoord wellicht in een spoiler zetten? Wij komen er echt niet uit
Haha ik ben ook aan het proberen maar āde bedragen zijn de hintā wat is dat nu voor hint?? Natuurlijk moet je iets met de bedragen
Ik ken heel deze puzzels niet maar ik heb het bijbehorende artikel gelezen en daar gaat het over 3 sappen in stoplichtkleuren. Je hebt nu rood en oranje qua sappen. Dus je mist sowieso nog een groen sapje. Misschien dat je op die manier naar het antwoord toe kan werken?
Ben echt in staat om een account op viva forum aan te maken en daar een topic te openen voor dit
Voor de mensen die er (net als ik) niet uitkwamen
bij het eerste product neem je (1,25) eerste letter, tweede letter en vijfde letter. Enzovoort bij de rest van de producten. Dan komt er
āglassinaaspipelsapā. āPiā moet wss āapā zijn
Thanks!! Kan ik weer verder met mijn dag
Zo simpel eigenlijk maar zo lastig
Ik ben normaal gesproken best wel goed in puzzels en dat soort dingen, maar van wat ik ooit van de AIVD puzzels voorbij heb zien komen snap ik meestal niet eens wat de vraag nou is
weet iemand hoe je in hemelsnaam contact op kunt nemen met UberEats? Ik heb een bestelling geplaatst maar het restaurant belde dat ze het eten niet meer hebben. Ze hebben het zelf geannuleerd (zeggen ze), alleen ik zie in de app nog steeds staan dat ze er om kwart voor 7 zijn. Dus Uber denkt nog dat het wordt bezorgd, maar ik kan nu met geen mogelijkheid in de app mān geld terugvragen natuurlijk
En 't restaurant zegt letterlijk āja niet ons probleem moet je bij Uber zijnā
Je kan via je profiel in de app naar help, dan naar hulp bij een bestelling, de bestelling aanklikken en dan kan je doorklikken!
Nee dat kan helaas niet, omdat er in de app nog steeds staat dat mijn bestelling wordt voorbereid Maar dat is dus niet zo, omdat het restaurant het geannuleerd heeft
en dan staat er ook, nog even geduld, je bestelling zou nu snel moeten komen
Ik wil je niet bang maken maar ik heb op zoān manier zes weken moeten wachten op mn geld. Kan je het restaurant nog eens bellen dat het niet geannuleerd is? Als jij het zelf annuleert bij de klantenservice krijg je je geld niet terug.
Ik heb het restaurant al een paar keer gebeld maar ze zeggen dat ze het geannuleerd hebben en dat het nu niet meer hun probleem is en dat ik contact moet opnemen met UberEats. Zo frustrerend dit, want ik kan dus geen contact met hen opnemen
Ik kan de bestelling zelf overigens ook niet meer annuleren want āhet wordt al klaargemaaktā lol
Hoe lang bleef er dan bij jou in de app staan dat je bestelling eraan kwam? Bij mij staat er nu nog steeds geschatte aankomsttijd: 18:45, maar op een gegeven moment moet Uber toch ook wel denken ehh ja dit klopt niet
Oh balen Zou in ieder geval screenshots maken van het scherm zolang het er staat, dan heb je in ieder geval iets om mee te sturen als je uiteindelijk wel contact met ze kan opnemen.
Echt de hele avond en toen de dag daarna kon ik een review achterlaten enzo maar er is nooit iemand geweest. Toen heb ik gebeld gemaild geappt maar probeer dat maar eens te bewijzen.
Dit is een heel unsuccessful adult vraag maar ik woon sinds kort in een appartement met een thermostaat waarbij ik de temperatuur kan instellen. Moet ik, om te verwarmen, dan ook alle radiatoren open zetten? En zo ja hoeveel?
Je moet in ieder geval wel 1 radiator openzetten anders warmt je huis niet op. Welke is even de vraag waar je zit. De meeste mensen doen die in hun woonkamer bijv wel open, en dan op de slaapkamer of de kamers waar ze niet zijn niet. En hoeveel open ligt ook aan je ruimte/hoe warm het water is opgewarmd etc. Dat is gewoon even experimenteren!