Lijkt het wel een beetje op, maar die boucle dingen die ik zie zien er nog best wollig/prikkerig uit en de stof die ik bedoel is wat cleaner. Ik zag laatst iemand met een sjaal van die stof en het lijkt me zo’n fijne stof om in je gezicht/hals te hebben, ik heb heel snel jeuk en irritatie bij wintersjaals. Ik heb tien jaar geleden een vest gehad van die stof, die heb ik uiteraard niet meer.
Wat is precies een troll? In relatie tot een forum…
Chenille?
Haha bedoel ik ook niet, maar wel een goede optie voor mij.
Ik ben er ook wel benieuwd naar! Heb zelf zo’n sjaal denk ik (bedoel je dit?) en zat me juist vandaag af te vragen of die sjaals er ook voor kinderen zijn want het is superwarm. In mijn sjaal staat 80% viscose en 20% wol maar das niet echt een term om op te googelen.
O dank. Ben helemaal confused. Ik dacht dat trollen computergestuurde accounts waren geprogrammeerd voor het massaal plaatsen van specifieke berichten op diverse plekken, maar begreep dus steeds de context niet als ernaar wordt verwezen. Maar begrijp nu dat mijn definitie van een trol gewoon niet juist is.
Kan wel, zo noemden we bij de krant nepaccounts vanuit Rusland
Dat heet een bot toch?
Haha nee is het ook niet, maar ziet er ook fijn uit.
Bedoel je van die stof waar (huis)dekens ook vaak van gemaakt zijn?
Mijn moeder heeft zon hele fijne sjaal van optidee, soort tupperware party verkoop maar online ook wel te vinden.
Ik ken het eigenlijk nog het best van van die huissloffen, bedacht ik me net, die zijn vaak van van die bolletjes gemaakt.
Sherpa misschien?
Teddy?
Nou hier nog een beter voorbeeld gevonden via Google:
Hier zie je die afzonderlijke bolletjes beter.
Maar, beetje teleurstellend, dit staat er bij:
97% polyester en 3% spandex.
Denk dat het meer een manier van weven is idd dan een stof, dus dit zou je dan misschien ook wel van warmere stoffen kunnen hebben (als we weten hoe het heet dan). Maar denk dat de bolletjes an sich niet per se voor warmte ofzo zorgen
Nee ging ook niet per se om de warmte, maar meer dat ik die stof heel fijn vindt aanvoelen en er dus laatst iemand met een sjaal van zag en toen dacht: dat moet ik hebben. Maar is dus niet te googlen, dus moet er tegenaan lopen denk ik. Helaaasss. Maar dankzij alle suggesties hierboven heb ik denk ik al wel iets gevonden, dus bedankt!
Haha ik vind deze zoektocht echt vermakelijk. Volgens mij zijn alle voorbeelden/dingen die hier genoemd worden totaal anders
Popcorn socks worden die vaak genoemd.