Durf te vragen #6

Action of Hema

2 likes

Ik zag het bij de xenos van de week!

4 likes

Ja heb ik, wel tevreden mee! Wat wil je weten? Mag ook in pb hoor.

1 like

Nou ik heb er eigenlijk geen kaas van gegeten, maar iemand op het forum was hier enthousiast over (icm haar spugende kat). En ik zag door de bomen het bos niet meer online: oliën, lakken of noem maar op. Iedereen vind iets anders. Maar de skylt klonk wel iets als dat wat ik zoek: met de matte finish welke natuurlijke houtlook bewaard en het eea kunnen verdragen qua vlekken.

Hebben jullie het aanbrengen uitbesteed of zelf gedaan? Waren jullie er veel dagen aan kwijt? Hoeveel heeft het ongeveer gekost voor hoeveel m2? Zou je het mij aanraden haha?

3 likes

Dit klinken niet als vragen over een pelletkachel hahahaha

23 likes

Is er toevallig iemand hier op het forum die digitaal inwoner is van Estland? Ik wil wat dingen vragen erover, maar ken vrijwel niemand die het is en die er ook actief iets mee doet.

3 likes

Hahahahaa sorry! Dit is mijn chaotische hoofd in volle glorie. Ik weet ook oprecht even niet zo goed meer wat ik allemaal erover wilde vragen toen ik deze vraag postte. Ik weet wel dat ik erover online aan het googelen was en door de bomen het bos niet meer zag

Gebruiken jullie hem als sfeerhaard+plaatselijke verwarmer of is hij echt aangesloten op de cv en verwarmd hij jullie hele huis? Hoe is jullie aansluiting gegaan, stond er al een (pallet)kachel of hebben jullie alles zelf aangelegd? En hoe is het onderhoud ervan?

2 likes

Hahaha geeft niet.

De vorige huiseigenaren hadden de pelletkachel al, alleen verkeerd aangesloten. We hebben toen een nieuwe aansluiting (dus de pijp naar het dak zeg maar) laten installeren. Hij verwarmt onze benedenverdieping. Boven hebben we geen centrale verwarming, wel elektrische verwarming indien nodig.

Je moet de pelletkachel elke 2-3 dagen even schoonmaken (glas poetsen en as zuigen) en verder doet ie gewoon lekker wat ie moet doen. Hij blaast warme lucht, dus heerlijk om even voor te staan als je net van buiten komt.

3 likes

Hallo. Ik zoek een website die net als Zalando en about you zo een hoop verschillende merken heeft. Ik kan gewoon niet meer herinneren hoe die website heet.

3 likes

Asos?

2 likes

Nee, die is het niet.

1 like

Wehkamp? Hahaha

2 likes

Nee, die is het ook niet.

2 likes

About you?

1 like

Nee, die is het niet. Ik kan gewoon die site niet meer voor me halen. Black out of gewist uit m’n geheugen.

1 like

Otrium? Maar die heeft niet alles, alleen aanbiedingen

2 likes

Omoda

1 like

Sans online?

1 like

Miinto?
Dat is wel vooral designmerken geloof ik

1 like

Nelly?

2 likes