Durf te vragen #6

Rare vraag maar is er misschien iemand uit België die dit voor mij wil kopen en opsturen naar NL? Natuurlijk tegen vergoeding.

Door een verbouwing had ik de glazen potjes op zolder opgeborgen maar is er schimmel op gekomen. Dacht dat we ze in NL ook konden kopen, maar blijkbaar niet meer? Nu zit ik met 18 glazen potjes die ik niet meer kan gebruiken.

1 like

Hebben ze deze ook bij de Ikea in Duitsland? Daar ga ik waarschijnlijk volgende week heen en kan ze dan voor je meenemen!

1 like

Mocht het om de een of andere reden niet lukken, je kunt van die weckpotringen ook op andere plaatsen kopen. Sowieso Xenos en Dille en Kamille, en misschien ook wel bij Blokker en Hema. Ik heb van Hema een weckpot die bijna hetzelfde is als Korken (omdat de 1 liter maat eruit ging bij Ikea :expressionless:) en die maten voor die ringen zijn vrij universeel, ze rekken ook nog eens.

2 likes

Ik zie ze wel op de website staan, heel graag!

Als ze het niet hebben ga ik opzoek in andere winkels, bedankt @LaPetiteRobeNoire .

1 like

Er zijn forummers die bij de radio werken toch? Kan iemand me vertellen waarom ze Missie 538 én Serious Request in dezelfde week doen en of dat bewust is? :upside_down_face:

1 like

Iemand die in het ziekenhuis werkt en weet tot hoe lang voor de operatietijd je begeleiding bij je mag blijven?
Moet me om 7 uur melden, word om 8 uur geopereerd. Zou hij dan tot 7:45 bij me mogen blijven bijvoorbeeld of moet hij om 7:05 gelijk al opzouten?

Maar dat was dus niet gelijk na binnenkomst al?

1 like

Bij mij afgelopen zomer mocht m’n moeder maar t/m het intake gesprek blijven, daarna moest ze weg (voor de privacy en rust van m’n kamergenoot oa). Dus ik was wel een klein uurtje oid alleen voor ik werd opgehaald. Was in VUmc.

1 like

Heeft er iemand hier een pelletkachel en wat zijn je ervaringen?

Weten jullie of je netflix abo automatisch veranderd wordt als je m deelt? Ik zie bij de abo’s geen optie staan om m te kunnen delen (je zou daar 3 euro pp voor bij moeten betalen)

1 like

Dat is nog niet ingevoerd in Nederland toch? Ik deel mijn Netflix account ook en we betalen gewoon de “oude” prijs.

1 like

Ik zie allemaal beangstigende artikelen dat dat vanaf januari 23 ingaat maar ik snap dus niet hoe ik het nu wel legaal kan maken behalve dan de anderen eruit te kicken.

In een vlog van Enzo zag ik laatst dat hij meteen weg moest nadat hij zijn vriendin had weggebracht. Ik denk dat het misschien wel verschilt per ziekenhuis/operatie. Kan je ze nog bellen?

Sterkte met je operatie en het herstel!

1 like

Weet iemand wat hier staat? Heb een tijd geleden een tekening bij de kringloop gekocht, heb de naam van de maker nooit kunnen ontcijferen

Ch Nollet? Ik gok dat ch dan voor Charles staat.

10 likes

In welke fysieke winkel kun je van die typische popcornbakjes/bekers kopen zoals in de bios?

2 likes

Denk ik ook @Meka, ik zie ook meer van dat soort tekeningen als ik het Google!

3 likes

Thanks, dat was snel! @Bailey :smile:

4 likes

Als je op Charles Nollet zoekt vind je een aantal werken met een zelfde handtekening. Is het een tekening of ets van Parijs?

Kijk hier, het lijkt mij dezelfde handtekening

3 likes

Ja is een tekening van Parijs (Rue Hautefeuille) inderdaad! Die van mij is iets anders:

Volgende keer dat ik in Parijs ben ga ik naar de plek van de tekening :smiling_face:

14 likes