Ik heb een verrassingsdiner voor de 30e verjaardag van mijn vriend georganiseerd in een restaurant. Er komt nogal een mix aan mensen, waarvan een groot deel elkaar niet kent. Zou het leuk zijn om iets van een spel/quiz te doen aan tafel? En iemand aanraders?
nee, doe dit niet
Ik zag in mijn lokale verkoopgroep op Facebook iemand die deze sjaals maakt in allerlei kleuren:
is dat wat je zoekt?
Als er een sjaal van is dan gok ik dat het teddy is. Die stof is al een paar jaar on trend en nu worden er naast jassen ook accessoires van gemaakt
nee het is iets gehaakts, geen teddy
Ik zou dit leuk vinden maar ik hou echt van spelletjes! En ook wel een makkelijke manier om mensen te laten bonden als er veel mensen zijn die elkaar niet kennen. Maar de meningen verschillen zie ik
Ik hou niet super veel van spelletjes per se, maar het lijkt me wel heel leuk als je even een soort voorstelrondje hebt hoor! Misschien kun je iedereen kort laten zeggen waar ze de jarige van kennen?
Omg zo awkward hahah
Haha ja sorry maar het is echt nog awkwarder denk ik als je net doet alsof iedereen elkaar kent. In mijn ervaring is het 1 seconde ongemakkelijk en daarna gewoon leuk dat iedereen kort een anekdote vertelt en geeft dat daarna veel meer gespreksstof dan dat je naast vreemden wordt gezet.
Dit lijkt me wel nog erger dan een spelletje tbh beetje alsof je bij een bhv cursus zit.
Als het ook maar een beetje sociale mensen zijn dan komen er toch vanzelf wel gesprekken op gang?
De gesprekken komen vast gewoon op gang⊠mensen gaan toch niet enkel naar hun servet ofzo staren.
2 truths 1 lie is mijn fav bij dat soort dingen!!
Dan heb je het gekregen van een partner, dus niet van Zalando zelf. Langeafstand is niet per se partnerartikel.
Als het goed is kun je in je account bij Zalando zien wie het product geleverd heeft, bij bestellingen en retouren.
Ja klopt. Anders staat er bijvoorbeeld geleverd door âNextâ.
Hoe noem je het als iemand je huis âoverneemt/in neemt/ barricadeertâ door steeds iets kleins achter te laten?
Als ik Google kom ik alleen maar uit op mensen die huizen kopen/ huren en ik wil dit gewoon als grapje naar een vriendin sturen maar kom niet op het juiste woord.
Thanks @Sjern @Wonderland @instantramen voor jullie reactie! Misschien ga ik inderdaad voor online
Heb je hem misschien zelf al binnen?
Ben benieuwd namelijk
Ik heb hem niet besteld, vind het toch een te groot risico dat het niets is.