Durf te vragen #6

Confiqueren?

1 like

Daar kwam ik ook op uit ja, denk ook dat ik dat bedoelde. Maar gaat vooral over onroerend goed :sweat_smile: toch bedankt!

2 likes

Je kan je messen langs brengen bij een kookwinkel, of is dat niet wat je bedoelt?

2 likes

Inpalmen?

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Een rolodex?

5 likes

Een rolodex! Weet niet of het nog bestaat tho…

2 likes

De Hema verkoopt het in bakjes vorm!

2 likes

Ik ken dit alleen van de begintune van de podcast van de Mediameiden

10 likes

Ik hoop dat deze vraag hier mag:

Ik heb eem andere auto licht aangetikt. Ik zag zelf geen schade, maar heb wel een briefje achtergelaten voor de zekerheid. Nu ben ik door de stress het kenteken vergeten te noteren en heb geen foto’s gemaakt…

Kan deze persoon in de toekomst nu mijn 06 nummer gebruiken om een andere schade op te claimen?

Nee dat kan niet zomaar, sowieso moet er dan een schadeformulier zijn ingevuld. En daarop moet bijvoorbeeld ook jouw verzekeringsinformatie staan.

1 like

Gelukkig maar😊

Altijd als ik in Duitsland ben en dan belegde broodjes haal hij de benzinepomp zit er een soort mayo/boterachtig iets op, weet iemand wat dat is? Het is zoet. Bijv. een broodje kaas of salami en dan zit er eerst een laagje van dat spul op als boter zeg maar.

1 like

Vaak remoulade saus

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Ik heb het eens nagevraagd bij de bakker waar wij altijd broodjes halen in Duitsland en zij gebruikten deze remoulade. Gewoon in de supermarkt te koop, dus wij hebben 'm tegenwoordig thuis ook altijd haha

12 likes

Omg dit ga ik ook halen, dank je!!!:star_struck:

1 like

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Je kan een print screen of foto van die webpagina maken waar de bevestiging staat. En dat voor de zekerheid mailen naar NPO met de vraag of ze je opzegging nogmaals willen bevestigen.

5 likes