Ongevraagde tip maar niet vragen, gewoon zeggen dat je opzegt. Een bevestiging krijg je 9 van de 10 x niet dus als je het gewoon vertelt dan ligt de bal bij hun.
Maar als je gaat vragen, zeggen ze natuurlijk altijd nee. Of je stelt het, en laat het hen bewijzen, of het wordt een moeilijk verhaal. Ik ben het eens met @Zonnestraaltje dat je moet melden dat je hebt opgezegd, dan is het vanaf nu maar duidelijk. Maar zonder iets van bewijs, terwijl jij het hebt laten doorlopen voor aantal maanden (dat maak ik op uit je verhaal) dan ligt het toch bij jou.
Ik heb dit ook eens gehad met NPO. De app werkte weer eens niet en ik was er klaar mee en heb opgezegd. Maanden later bleek dat ik het nog had! Ging zo aan mezelf twijfelen… daarna opgezegd en driedubbel gecheckt en toen was het gelukt maar nu denk ik de 1e keer was ik ook geen idioot en was er toen zó klaar mee dat ik ook niet halverwege het opzeggen van gedachten veranderd kon zijn oid.
Mijn meest tatta vraag ooit. Als je iets waardevols gaat verkopen wat je voor een fiks bedrag hebt gekocht in 2022 en nu door alle crisissen honderden euro’s meer waard is. Verkoop je het dan voor wat jij er voor betaald hebt, minder dan waar jij het voor gekocht hebt of zie je die stijging als winst en dus voor wat een gek ervoor geeft?
Dan ook een echt tatta antwoord terug: we willen er natuurlijk de volle mep voor hebben, oftewel wat een gek er voor geven wil🙌🏻
Haha ik heb er nu wat ik ervoor heb betaald gevraagd en dacht daarna direct: shit ik had hoger moeten inzetten
Ik zou er vooral snel vanaf willen zijn, dus ik zit altijd wat goedkoper dan andere verkopers (op bv marktplaats of vinted). Dat vind ik zelf de chillste manier om een prijs te bepalen.
Ik hoef er niet snel vanaf. Ik heb een keramiekoven, in zo goed als nieuwstaat en merk dat ik hem te weinig gebruik, maar hij staat verder niet in de weg. Ik was niet bezig met verkopen tot iemand via via vroeg wat ik ervoor zou willen. Er staan er momenteel twee op marktplaats, maar die zijn beiden al gereserveerd, dus ik kan daar de prijs niet van zien. In nieuwprijs zijn ze nu dus duizend euro duurder dan een jaar geleden. Soortvan de designertassen onder creatievelingen.
Edit: ik ben wel echt een slechte verkoper want die persoon doet nu dus een tegenbod van 600 euro lager. Had hoger moeten inzetten. Hij blijft nog even waar die is😂
Je gaat je huis toch ook niet verkopen voor wat je er 30 jaar geleden voor hebt betaald marktprijs is leidend, of dat winst of verlies geeft
Op marktplaats zitten veel handelaren te azen op dit soort koopjes, als jij het voor een hele lage prijs aanbiedt is de kans groot dat je het een week later weer tegen komt voor de daadwerkelijke prijs, maar misschien maakt dat jou niks uit. Ik zou zeggen maak die winst dan lekker zelf, of je moet iemand kennen die er goed gebruik van kan maken en hem zo voor weinig verkopen.
Ik heb een wat prijziger type, maar bedankt voor alle tips! Ik ga er wel uitkomen.
Even gekke vraag. Maar ik heb vanavond een overstap in deventer van 4 minuten. Met koffer enzo. Ik ben daar nog nooit geweest en vroeg me af is dat te doen. Van spoor 1 naar 4 of is dat echt onhandif ver uit elkaar en overal onderdoor en die nonsens.
Wel een tunnel met trappen, preciezer dan dat weet ik het niet maar kost met een koffer wel tijd vrees ik.
Oke nja als ik hem mis vind ik het niet erg maar wil zulke dingen graag van te voren weten haha.
Zit wel een plus bij het station dus je kunt wat lekkers kopen
Is lastig om te zeggen, er is ook maar 1 trap naar de tunnel dus als je geluk hebt dat je daar uitkomt is het misschien wel te doen maar ik heb een zelfde overstap ook wel eens gemist daardoor.
Dilophosaurus denk ik
Ik wou ook net dilophosaurus zeggen ja!