Ah top, ga ik dat eens proberen! Heb nog twee paar staan wat goed ingelopen moet worden maar stel het iedere keer uit.
En van die halve maantjes in je schoen? Weet niet hoe het precies heet, maar als je zoekt op halve maantjes hiel antislip oid vind je ze wel.
@FrozenFlame wow heb ze vanmiddag binnen gehad en geprobeerd en het is echt geniaal. Zoveel beter dan dat geplak de hele tijd.
Yeaah, super fijn! Ik had dus wel irritatie aan dat gewiebel, maar ik bedacht ineens dat ik dat stukje er gewoon tussenuit kan knippen. Dus dat heb ik gedaan hahah, helemaal top.
Heeft iemand hier weleens iets naar Skims geretourneerd? Ik snap de retourprocedure niet helemaal (helemaal niet)
(Mijn no buy geldt nog steeds ik kreeg een jurk van m’n moeder).
Ja, hoe ver kom je?
https://web.global-e.com/Returns/portal/mZJD
Dit is het retourportaal, als je dit invult zou je een label moeten krijgen
Dank je! Ja dat vond ik inderdaad en heb het label geprint en op de envelop geplakt. Maar bij PostNL pakt-ie dat niet en zeggen ze dat ik zelf een label in de app moet kopen voor naar Amarika en dat dat vaak wel rond de € 25,00 kost. En via DHL kan het ook niet. Ik weet niet hoe ik het nu kan terug sturen.
Oh pff ja dat was bij mij ook een heel gedoe maar ik durf niet meer te zeggen hoe ik het nou precies op heb gelost. Dat van mij was een brievenbuspakketje (of paste iig door de bus) en heb het volgens mij uiteindelijk gewoon op de post gedaan want was het strontbeu
Haha wat een gedoe hè?! Dit past ook wel door de brievenbus. Dus gewoon brievenpakketje van maken en dan voor naar Amerika?
Ja daar zat ik gister ook te kijken. Ik ga het gewoon proberen. Tnx!
Heeft iemand wel eens veel te laat een artikel geretourneerd bij H&M (online)? Kreeg je toen wel je geld terug? Ik kan in mijn profiel wel een retour voor dat artikel nog aanmaken (niet dat dat betekent dat ze de retourtermijn niet hanteren, maar toch).
Ja kan gewoon en kreeg gewoon geld retour.
Chill! Hoeveel later ongeveer was jij?
Lang geleden maar was 2 weken tot een maand dacht ik.
Ik heb ook pas geleden iets bijna twee weken te laat geretourneerd en kreeg ook het geld gewoon terug.
Ik wil ipv een geboortebord zon bord voor een verjaardag laten maken, want mn man wordt 40. Maar kan alleen geboorteborden vinden, heeft iemand idee waar ik dat kan bestellen?
Wilde eerst een opblaaspop, maar dat is logistiek gezien beetje lastig.