Durf te vragen #6

Ik heb er geen ervaring mee maar als ik google op ‘tuinbord verjaardag’ kom ik wel wat opties tegen.

1 like

Dat zijn meer slappe kartonnen dingen volgens mij, ik zoek echt iets vergelijkbaar als geboortebord.

1 like

ah oke. nou ik ken alleen de zelfgemaakte variant dan, de meeste houten borden die hier in de buurt worden geplaatst zijn zelf gemaakt en van hout.

4 likes

Ja snap ik, hoopte dat iemand een tip heeft

3 likes

Wat is je budget? Mijn werk heeft ze, nu alleen nog voor geboorte maar zou er een kunnen maken voor de verjaardag :relaxed:

Iets tussen de 50 en 75 euro?
Het mag ook een aanpassing op een bestaand bord zijn, als de baby eraf is bijv.

Oh dat lukt wel, ik DM je vanavond! Alles heeft een baby/diertje erop, maar kan misschien in de vorm van 40 doen bijvoorbeeld!

3 likes

Ah super lief!

1 like

Wil je dit bord ook liefst twee jaar in de tuin laten staan zoals bij een geboortebord?

3 likes

Sorry maar vind dit echt een rare reactie. Je hoeft niet te reageren.

Voor anderen die wel geinteresseerd zijn, met hulp van @Blush heb ik een hele leuke oplossing gevonden, dankzij haar weet ik nu dat er meer mogelijk is dan ik in 1e instantie dacht.

47 likes

Wellicht een plank hout halen en wat palen, er aan naken? Wit schilderen, tekst er op en klaar?

Vaak zijn er ook van die verkleed/feest winkels die evt van die dingen verhuren.

Oh nvm te laat haha.

Sorry. Ik zit in een melige bui met mezelf. En de enige associatie die ik met geboorteborden heb is dat die veel te lang blijven staan dus het was meer bedoelt als een grappige opmerking en niet als een sneer ofzo. My bad.

18 likes

Heeft er iemand ervaring met het printen van een poster? Ik had een afbeelding op Etsy gezien, die ik in wil lijsten. Maar zou ik die gewoon bij een print zaak kunnen laten printen of moet ik nog ergens opletten?

En heeft er iemand tips voor een simpele maar goede zwarte fotolijst van 70x100cm?

1 like

Printen laat ik regelmatig hier bij een locale copyshop doen, als je goede kwaliteit bestanden hebt, kan dat.

En ik kijk voor lijsten vaak bij Jysk, zijn niet de mooiste maar wel goed betaalbaar.

1 like

Ik heb pas betaalbare en mooie lijsten gekocht bij H&M home, geen idee of ze zwarte hebben maar ben er erg blij mee.

3 likes

Ik ga dit volgens mij morgen doen dus daarna kan ik je er over vertellen

2 likes

Ik heb nog nooit zo’n diner gedaan, maar ik had een paar maanden terug afdelingsweekend en toen hebben we op de eerste avond wel een moordspel gedaan wat aangekocht was bij een organisatie en dat vond iedereen echt heel erg leuk en was ook een goede ijsbreker om de groep te mengen (ipv dat mensen bij hun vaste groepjes collega’s bleven hangen). Dus dat was wel geslaagd! (jammer alleen dat bij ons de weduwe van het slachtoffer met wie iedereen natuurlijk ging praten de volgende ochtend positief testte op COVID en daarmee de halve groep had aangestoken maar goed)

1 like

Ik zou dit vragen aan de maker als je hem aankoopt, ik neem aan dat er wel printinstructies bij zitten? En als het van Etsy is mag je ervan uitgaan dat het een goede resolutie is, het is juist gemaakt om zelf te laten printen.

1 like

@SuperCoolePinda heeft volgens mij gewerkt bij een bedrijf dat aanbood?

Als je zelf wil experimenteren zou ik een crimibox kopen. Dat zijn supertof gemaakte moordspellen, maar ik zou dat niet tijdens het eten doen omdat je heel veel je telefoon nodig hebt

Ja klopt, maar ik heb maar 1 dag meegekeken. Het was als werknemer namelijk echt bloedsaai. Gewoon even op play drukken en tussendoor wat vragen stellen als het niet op gang kwam. De deelnemers vonden het volgens mij wel heel leuk, maar is dus wel groespafhankelijk. Als je groep niks wil dan valt het vrij snel dood en dan wordt het een lange avond/middag.

1 like