Durf te vragen #6

Ik vond dat zo raar, had er laatst iets besteld, maar toen het kwam, was het een pakket van about you.

1 like

@simsalabim @Patagonia die zijn het beide ook niet.

Bedankt voor alle reacties. Maar ik kan geen extra info geven (ik zie soort van de pagina in m’n hoofd, maar blurry. Soort van het ligt op het puntje van mn tong idee). Dus denk dat het kansloos is. Ben zelf al de halve dag aan het zoeken geweest omdat het zo me zo frustreert.

6 likes

Dacht ook vandaag zoals voorgaande jaren. Op de UK site is het wel begonnen.

4 likes

Hier word je over een week ‘s nachts mee wakker. Althans, zo gaat het vaak bij mij.

Long shot, maar was het niet boohoo ofzo?

2 likes

@Ladybug Dressforless?

1 like

Ik hoop het want nu blijft het aan me knagen. Niet eens meer omdat ik daar iets wil kopen.
Heb wel veel voor mij nieuwe shops geleerd door jullie.

@zoeva nee, ook niet.

4 likes

Fashionchick? Al klikte je daar snel door naar de webwinkels zelf

4 likes

Jaaaaa! Die bedoelde ik. Dankjewel.
Overigens zie ik nu dat al die andere shops bijna gelijke look hebben. Hè hè, kan door jou weer rustig slapen straks.

43 likes

Ja gek hè, ook vandaag nog niet….

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het grote thee topic

Bestaat er een ‘hoe was je jaar?’ Topic? Ik heb zin om jaaroverzichten te lezen van anderen en over mijn eigen jaar na te denken.

7 likes

Vorig jaar was er wel dit topic: - en + punten 2021. Misschien kunnen we dat nieuw leven inblazen?

4 likes

Misschien alleen in de winkel?

1 like

De sale staat online! Ze hebben nog geen kopje op de site, maar als je bij zoeken sale intypt krijg je alles te zien! :wink:

4 likes

Is er een specifieke organisatie waar je de energie teruggave aan kan doneren? Dus een organisatie die het weer aan mensen geeft die het voor energie/gas kosten kunnen gebruiken?

1 like

Het kansfonds

4 likes

Dankjewel! Precies wat ik zocht.

1 like

Weet iemand een leuke (liefst kleine ondernemer) die een lekkernij over de post doet versturen? Is voor een jarige vriendin. Ik zie haar s avonds gewoon op haar verjaardag maar post krijgen is altijd leuk’

3 likes

https://instagram.com/dekoekjesroller?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Misschien een optie?

2 likes

Disco_cookies (zij zit hier)

4 likes