Durf te vragen #6

Hij zou dan inderdaad wel weer warm moeten zijn.
Ik had dit ook maar toen zat de stekker er niet in haha, voelde me echt dom toen ik daar achter kwam haha, maar misschien wel waard om even te checken?
En wij mogen altijd de man bellen die de vloer gelefd heeft, is dat bij jullie niet zo?

3 likes

Haha ja stekker zit er wel in gelukkig, maar verder begrijp ik er weinig van. Het is wel echt oncomfortabel koud dus er moet wel snel iets aan gedaan worden… Bij ons is het leggen via de aannemer gegaan, maar ik heb wel een handleiding van de leverancier. Misschien moet ik die maar even opbellen…

2 likes

Ja, of de aannemer? Die weet misschien wel wie je moet bellen of kan iemand langsturen?

4 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

ik heb hetzelfde! bij mij werkt maar 1 fase, en ik heb drie fases in mijn appartement. alleen in mijn keuken verwarmt de vloerverwarming, verder nergens. het is inmiddels een doorverwijs-spelletje geworden haha, de aannemer wijst naar de leverancier die wijst naar de installateur die wijst weer naar de leverancier. doodvermoeiend en helemaal klaar mee.
zodra er iemand is geweest en we weten allemaal waar het aan ligt, zal ik het ter info ook hier laten weten.

2 likes

@Blauwbeertje Weet je nog hoeveel het ongeveer scheelt? Ik laat het nu twee keer per jaar uitbetalen, maar twijfel om het maandelijks te doen.

3 likes

Denk dat het misschien aan de circulatiepomp kan liggen, omdat de buizen bij de vv wel warm worden. Zou het probleem bij de aannemer leggen, die hebben meestal wel contact met het bedrijf die het geïnstalleerd heeft. Ook ivm garantie bijvoorbeeld is het handig om bij hun te zijn.

4 likes

Humble & crumble ken ik wel, vond ik heel lekker maar al een tijdje niet echt meer. Nu kwam ik dit tegen op insta:

Zag er wel erg lekker uit! Iemand ervaring mee?

2 likes

Prolific, om proefpersoon te zijn bij online onderzoekjes.

1 like

Ik heb een hele domme vraag. Maar als deze twee vrouwen nou beide een kind van hem krijgen… hoe ver zal het DNA van die kinderen van elkaar af liggen? Zou dat hetzelfde zijn als volle zussen? Of zal het te hervinden zijn dat ze beide een andere moeder hebben?

5 likes

Is het niet een drieling

8 likes

Dacht dat dit alleen in de sims gebeurde.

11 likes

Of Jambers

10 likes

Winkelkarretje?

2 likes

Steekkarretje?

2 likes

Mijn moeder gebruikt dit:

5 likes

Er valt niet te achterhalen wie de moeder is van welk kind. Aangezien de zussen identiek dna hebben. En beide kinderen dezelfde vader hebben. DNA technisch gezien zou je voor volle broer/zus kunnen doorgaan.

2 likes

@anon4775214 dit allemaal + waarom is het erg om er 1 per keer te doen?

5 likes

Hoe groot zijn je zakken? Past het (een beetje gestapeld misschien) wel in een boodschappentas?

3 likes

Ik heb hier weleens eentje met sesam van gehad, als ik het me goed herinner. Vond het niet super lekker, maar wel het proberen waard. Denk dat het ook aan de sesam lag, die met Oreo zal denk ik lekkerder zijn. Vond die cream cheese trouwens ook niet echt lekker. In mijn herinnering was het gewoon een beetje roomkaas op een koekje.

2 likes