Durf te vragen #6

Mag eigenlijk vanalles zijn (mits niet te duur), ze houdt ook van die organizing tiktoks

1 like

Kun je toch heel makkelijk opzoeken op tiktok?

1 like

Ik heb geen tiktok

2 likes

Ah oké. Ik weet niet of dit echt mega erge TikTok-trends zijn, maar dingen die ik gekocht heb door TikTok:

• Essence Juicy Bomb
  • Essence plumping lipgloss
  • die kleurveranderende lipstick van Essence (Electric Glow heet ie geloof ik, is een groene verpakking iig)
  • Garnier haarmasker banaan
  • Everything but the bagel seasoning
  • boeken van Colleen Hoover
  • zo’n haar massage borstel
  • Action parfum Royal Touch (schijnt een dupe te zijn van Marc Jacobs)

En dingen die ik veel voorbij heb zien komen:

• de rosemary olie / rosemary water maken
  • The pink stuff
  • zo’n mini blender die je mee kan nemen
4 likes

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Leuke/handige apps voor je telefoon

Thanks, hier kan ik wat mee!

1 like

Haha, ik wilde net reageren dat mijn zoontje er ´tu-ta-tu-ta´ tegen zegt.

1 like

In belgie is ieh soieso veel luider en scheller dan in nl

2 likes

Ik wil een kahoot achtige quiz doen op mijn verjaardag, maar kahoot is te duur. Welk alternatief werkt ook fijn?

Kost kahoot geld??? ze gunnen ons niks meer

3 likes

Jaa en ook veel :frowning:

3 likes

Ik ben nog steeds gratis, wil je op mijn account?

Mentimeter?

4 likes

Oooeee waar heb jij everything but the bagel seasoning gevonden? Een aantal jaar geleden (pre tiktok) een potje van een vriendin gekregen na een vakantie en sindsdien droom ik daar nog wel eens over 🥹

3 likes

Bij een Toko in Rotterdam een keer! Ik weet alleen niet meer zo goed welke precies.

3 likes

Zou iemand met mij mee willen denken over thermostaat radiator knoppen?
Ik heb een appartement met blokverwarming, dus geen eigen ketel. Ook heb ik geen thermostaat dus het enige wat ik kan is de radiator opendraaien en op stand 1 t/m 5 doen.
Mijn probleem hiermee is dat de temperatuur dus continu wisselt tussen te koud en te warm en dat veel hoofdpijn en ongemak oplevert.

Ik zit te kijken naar thermostaat radiator knopen waarmee je dus de temperatuur op de radiator kunt regelen ipv alleen de standen. In de hoop dan een meer constante temperatuur te krijgen.

Maar, op veel sites staat dat je de cv ketel uit moet schakelen (kan ik niet), dat je een thermostaat moet hebben (heb ik niet) en ik mag in mijn huurwoning geen grote veranderingen aanbrengen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken? Ik heb al veel gegoogled maar ik verdwaal in de (on)mogelijkheden

Dit bestaat

Is dat iets?

5 likes

Zat ik wel ook naar te kijken. Ik ga nog even verder zoeken naar info over deze, thanks!

3 likes

Ik heb hetzelfde en heb gewoon van die tado knoppen erop gezet. Was super simpel en het is ook geen grote verandering. Zou wel de oude knoppen bewaren want dan kan je die nieuwe dingen weer meenemen als je gaat verhuizen want ze zijn best duur. En het werkt perfect! Nu kan ik de temperatuur instellen en ook alvast de verwarming aanzetten op tijden enzo via app. Enige nadeel is dat de batterijen vrij snel leeg gaan dus zou wel oplaadbare batterijen doen bijvoorbeeld. Over cv uitzetten enzo en een thermostaat nodig hebben had ik met die tado knoppen geen last van.

4 likes

Dat klinkt goed! Thanks :blush: heb jij ook blokverwarming?