Durf te vragen #6

Je kan het echt super makkelijk maken. Alle losse ingrediënten zijn namelijk overal wel te koop.

1 like

Ik heb even een rondje google gedaan en ben er net achter dat ik al thermostatische radiatorknoppen heb en dat is een voorwaarde voor die tado dingen dus ik denk dat het goed komt!!

@quarterlife heb jij dan alleen de losse knoppen? Of deze?

2 likes

Ik heb ook tado en ben er ook heel blij mee! Je hebt die bridge wel nodig (1x), en dan knoppen voor de radiators die je eraan wilt hangen (ik heb bijvoorbeeld geen in mijn slaapkamer, want daar heb ik de verwarming toch nooit aan). En idd de oude knoppen wel bewaren, zodat je ze weer terug kunt zetten als je verhuist.

6 likes

Ja deze kit heb ik inderdaad met die bridge en dan nog losse knoppen gekocht). Ik heb er drie (2 in woonkamer en 1 in werkkamer). In slaapkamer heb ik er idd ook geen!

5 likes

Makkelijk zelf te maken! Ik gebruik dit recept Wat eet je dan wel? - Everything but the bagel seasoning - Wat eet je dan wel?

5 likes

Tado?

3 likes
4 likes

Trouwens tipje om via Marktplaats te kijken voor die knoppen voor Tado, wij hebben ze via een handelaar gekocht en dat scheelde heel veel geld!

2 likes

Vooral de Samyang noedels, die self heating hot pot, de augurken en de Kewpie zie ik vaak.

En misschien van die plastic koelkast mandjes?
Hadden ze die niet bij de Action?

Edit: volgens mij zijn het deze

En ik zie ook heel vaak zo’n hoofdhuidmassage borstel zoals dit

Oh en the pink stuff en scrub mommy, scrub daddy enz

7 likes

Ah super, dankjewel!

3 likes

Mocht ze ook graag lezen, veel boekwinkels hebben tegenwoordig een tafel met specifiek booktok boeken! Weet niet waar je woont, mocht het toevallig Utrecht zijn dan sowieso bij de Broese en de Ako op het station

5 likes

Ik heb niet eens tiktok, maar alles wat in je post staat heb ik in huis. :exploding_head: Ben zo beïnvloedbaar.

Hoe sluit je een berichtje af in t Engels? In dit geval gaat t om vaak Amerikaanse mensen die een haakpatroon hebben gekocht en ik stuur dan altijd even een berichtje want wel zo leuk. On t Nederlands zou ik afsluiten met groetjes maar weet niet hoe je dat in t Engels doet. Weet van school nog Yours sincerely enzo maar dat is te officieel.

1 like

Ik doe meestal ‘kind regards’.

7 likes

All the best
Regards

Of dingen als Thanks again of Have a great day, en dan je naam, dan heb je wel een afsluiting maar niet per se zo’n apart woord

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het ‘help ik zoek’-topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Fietsentopic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Concertentopic

Willen jullie aub even kijken of er al topics zijn waar je bericht thuis past voordat je je vraag hier stelt. Dat scheelt ons weer verplaatsen en dan blijft alles overzichtelijk.

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Ondergoed-topic