Durf te vragen #6

De drie kleuren wissel ik van plek, alleen de rand blijft altijd wit. Hoeveel combinaties zijn er dan mogelijk?

9 likes

6 denk ik (3 x2 x1)

5 likes

Zes? Of niet? Is dit een instinker? Haha.

2 likes

Nee haha ik wil het serieus weten. Ik heb echt geen wiskundig inzicht.

2 likes

Maar dan gebruik je niet altijd alle kleuren.

3 likes

Er zijn 3 kleuren (wit telt niet mee) dus kan ze 3 kleuren gebruiken in de buitenste krijg, kleinere kring nog 2 en middelste blijft er 1 over.

5 likes

6, ik heb zelfs paint gebruikt.

14 likes

Gewoon 3x2=6
(3 kleuren)x(2 combinaties mogelijk op de twee binnenste ringen)

2 likes

Ik denk 6 als je geen kleuren dubbel wil gebruiken
Groen blauw roze
Groen roze blauw
Blauw groen roze
Blauw roze groen
Roze groen blauw
Roze blauw groen

4 likes

afbeelding

9 likes

je kon wel eens bij die innocent smoothies van die kleine mutsen krijgen.
Is er toevallig iemand die er een paar van thuis heeft liggen die die voor verzendkosten op wil sturen?

1 like

Ik heb er denk ik een paar in een verhuisdoos zitten waar ik nu niet bij kan. Heb je ze nu meteen nodig of heb je er over +/- een maand ook nog wat aan? Als ik ze dan tegen kom wil ik ze best naar je opsturen!

3 likes

Laat maar weten als je ze tegenkomt! Leuk haha

3 likes

voor de knuffels van m’n kind. ze is bezig met tegenstellingen zoals aan/uit open/dicht op/af en ze speelt op de opvang ook met poppen dus ik dacht met de mutsen kan ze haar knuffels allemaal een muts op doen. ze heeft hiervan de aap en de panda en die staan wel leuk met zo’n muts denk ik:

12 likes

Ik heb deze bikini via vinted gekocht maar snapt iemand toevallig hoe die sluiting dichtmoet haha?

2 likes

In elkaar steken en dan draaien?

3 likes

haha ja dat dacht ik dus ook, leek me ook het meest voor de hand liggend maar ik krijg ze op geen enkele mogelijkheid in elkaar gedraaid

In elkaar steken en vastklikken?

5 likes

Volgens mij schuiven, dat je de twee lange stukjes verticaal naast elkaar plaatst

5 likes

Misschien dat je de bovenkant van een in de ander kan steken en dan naar beneden doen?

1 like