Nee, 1.35 per stuk. Maar je moet er wel rekening mee houden dat je door de plooien niet een daadwerkelijke breedte hebt van 1.35.
Goh hier vraag je ook nogal wat haha. Die liggen niet voor het oprapen
Ik wist dat er enkele waren, wilde niet taggen, maar is al beantwoord dus!
Wow serieus? Super vet en respect voor deze forumsters. Is volgens mij een flinke carriĂšre ladder
Jaaazeker! En er zijn heel veel mensen met zoveel verschillende beroepen ook, volgens mij is er van elk beroep zowat wel iemand âin de zaalâ haha! Vind ik zoo leuk! Een aantal schrijfsters, dokters, ikea-deskundige, iemand die voor een begrafenisondernemer of hoe noem je dat werkt, stewardess, therapeuten en ga zo maar door.
Per stuk 1,35 als ze helemaal strak getrokken zijn, dus met plooi zal het waarschijnlijk een meter zijn.
Heeft er iemand toevallig een fysiek abonnement op De Morgen?
O ja, slim, ik ga het proberen. Thanks!
Ja want ik weet nu bijvoorbeeld niet welke maten ik moet kopen als mijn raam 250 cm breed is. De gordijnen die ik heb gevonden heb je in 150 breed en 300.
Mijn eerste gedachte was 2 keer 300 maar misschien dat ik dan veel over hou? Ja je kan merken aan mij dat dit de eerste keer is dat ik mij verdiep in gordijnen.
2 x 300 is wel goed! Ligt er aan of het een enkele of dubbele plooi is maar normaal reken je ongv 2 x de breedte
Heeft iemand geniale ideeen voor een outfit (mag ook een groepsoutfit zijn) in het thema âTop2000â? ik ga niet verkleed als Freddy iig.
Haha ik ben met boomers op de gelegenheid dus denk niet dat t grapje daar in goede aarde valt of opgemerkt wordt
Misschien zien ze het als compliment.
Zijn de boomers met wie je gaat van diefanatieke luisteraars? Ga dan als een popster van nu die volgens hun niet in de lijst hoort.
Een band of artiest uit de top 10 is misschien wat te voor de hand liggend? Of van die tvâs waarop je dat cafĂ© ingestreamd wordt om je hoofd?
Je kan om de boomers te stangen ook als Ash Ketchum gaan, de pokemon themesong stond volgens mij vorig jaar ook in de lijst
Als groep zou ik Abba of de Spice Girls doen!
Of een kroon kopen en als Queen gaan, aangezien Bohemian Rhapsody toch altijd bovenaan staat? Of in een klassieke Freddie Mercury outfit, kan al heel simpel met lichte jeans en witte tanktop met adidasjes:
Ze wil niet als freddie
Oh, helemaal overheen gelezen! Dan zou ik een eaglepak huren Of een hele lange nepbaard kopen en als een van de zz top dudes gaan