Durf te vragen #6

Nee zolang je geen bagage incheckt kan je gewoon eerder weggaan. Je moet alleen qua vertrek wel alle vluchten doen. Maar voor je retour niet.

2 likes

Ik reis altijd met 5 vaste zeepjes (lichaam, gezicht, shampoo, conditioner en voor de was) maar ik heb steeds geen handige manier om ze op te bergen. Die metalen bakjes zijn zo groot vaak, ik heb maar kleine stukken mee. Maar wil er ook niet 2 of 3 in een bakje doen want dan vermengt het enz. Heb wel van die zakjes gezien maar daar komt het toch doorheen als het nog vochtig is?
Moet dus en licht zijn, en klein, ik snap niet hoe ik zoiets niet kan vinden maar heeft iemand een idee?

1 like

Heb laatst deze bij de Ikea gekocht, daar past misschien wel een zeepje in: Voorraaddoos met deksel, PRUTA, transparant, 70 ml - IKEA

4 likes

Een melkpoedertoren? Of is dat te groot?
Kan je normal gebruik om melkpoeder voor baby’s per portie in te bewaren.

Edit: of een pillendoosje? Die heb je volgens mij ook wel in grotere formaten.

4 likes

Ik wil voor het eerst een elektrische tandenborstel kopen, maar wat zijn de dingen waar ik op moet letten? Er zijn zoveel modellen en prijzen, zie door het bos de bomen niet meer

3 likes

Als het je eerste is zou ik gewoon voor een simpel model gaan. Ik heb een boombrush met vijf standen maar ik gebruik alleen standje 1 dus dat is voor mij niet eens nodig. En ik zou van tevoren kijken of je de opzetstukjes makkelijk kan verkrijgen bij jou drogist, anders moet je die telkens gaan bestellen.

2 likes

Volgens mij zijn er twee grote opties: oral be of philips sonicare. Ik zelf vind sonisch poetsen (dus sonicare) het chillst. Dat maakt minder lawaai en poets fijner (minder beweging) dan zo’n oral be ding. Maar anderen vinden sonisch juist weer irritant, dus dat moet je denk ik even uitvinden. Volgens mij is sonicare de enige die dat sonisch aanbiedt, de rest van de merken zijn meer zoals oral b

6 likes

Thanks voor de adviezen, heb indd al dit soort mini plastic bakjes thuis, die van ikea ook zelfs dus heb het al ingepakt.

Ik ben super tevreden over Philips Sonicare!

1 like

Ik heb de Oral B IO 9.
Duur, maar elke dag nog zo blij mee.
Hij wenst me goedemorgen of goedeavond, hij lacht naar me als ik goed gepoetst heb, hij heeft gezellige lampjes… (:rofl:)
Maar het meest belangrijke, als je gepoetst hebt is het net of je weer bij de mondhygiënist vandaan komt.

6 likes

Philips Sonicare Series 3100 HX3671/13 - Elektrische tandenborstel - Wit | bol.com dit is de beste koop volgens de consumentenbond

5 likes

@slurfhondje deze heb ik ook en hij is echt top! Idd wel duur maar ik vind hem het echt helemaal waard. Zag trouwens net dat elektrische tandenborstels van oral b bij kruidvat nu met 50% korting zijn!

3 likes

Ik heb deze ook. Zeker aanrader.

Ik heb alleen nooit een blij gezichtje, omdat ik nooit de volle 2minuten poets :frowning:

3 likes

Ahh wel doen! Als je het echt heel goed doet lacht hij met sterretjes als ogen :star_struck:

4 likes

Mijn tandarts pleit echt voor de oral b io, heb zelf de 9 hiervan & tevreden! doe dat ook met app erbij zodat je ziet of je overal goed gepoetst hebt

4 likes

Hij werkt waarschijnlijk samen met hen en wordt hiervoor betaald?

6 likes

Ik zag net een reclame dat bij Kruidvat electrische tandenborstels 50% korting zijn.
Ik heb zelf de Philips sonicare en vind die superfijn. Moest wel even wennen want die trilling vond ik best wel kriebelen de eerste paar keer, maar daar ben je ook snel aan gewend.

4 likes

Nee omdat hij al vaak als beste getest is door consumentenbond! Mijn tandarts verkoopt geen tandenborstels ed.

2 likes

Maar hij scoort op tandplak verwijderen (het doel van een tandenborstel) even hoog als die ene die ik net postte, van 44 euro.
Tuurlijk die dure oral b scoort wel beter op accu en geluid, maar dat zou niet perse iets moeten zijn waar een tandarts je op adviseert

4 likes

Mijn tandarts verkoopt ook geen tandenborstel (welke wel?) maar heeft wel een samenwerking met Oral b, geeft ook hun proef tandpasta mee etc

Oke maar is prima toch als jij die fijn vindt! Iemand vroeg toch ook om persoonlijke ervaringen. Ik vind deze stukken fijner dan de 2 die ik eerst had, oa die app heel handig. Ook de meldingen die je krijgt als je te hard poetst bijv. Maar zal voor iedereen anders zijn.

1 like