Of als kiss @the.rebel.club
Je weet vast wel hoe ze eruit zien maar toch
Met toetsen bretels/stropdas/shirt etc kun je vrij makkelijk als “piano man” gaan!
Staat de laatste jaren altijd in de top 5
Weet iemand of er zoiets als het ik zoek-topic bestaat op Reddit? Dus specifiek voor mode- en accessoires.
r/findfashion misschien. Misschien vind je er een als je zoekt op de r/findareddit sub.
Of misschien r/femalefashionadvice op een van die daily questions posts
@Dazed Ik zit er aan te denken om ook een cursus edelsmeden te gaan doen bij mij in de stad. Hoe vond jij het? Hoeveel lessen had jij, en wat was jij uiteindelijk in staat om te maken na die lessen?
En vond je het leuk?
Oh wat leuk! Ik heb maar één dag gedaan, toen heb ik dit gemaakt
Je bent natuurlijk vrij beperkt in wat je op één dag kan doen maar heb toen wel alles helemaal zelf gemaakt, ook de ringetjes enzo. Waren dus wel allerlei technieken, zagen en hameren voor de postjes, buigen, solderen, boren, polijsten etc.
Ik wil zelf ook heel graag nog een keer een langere cursus doen maar echt info heb ik daar dus helaas niet over
Wat vet dat dit al in 1 les is gelukt! Dank voor je reactie. Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen.
Jaa tof, ik vond het megaleuk in ieder geval! Laat je het weten als je begonnen bent? Heel benieuwd wat je gaat maken en leren bij zo’n langere cursus (:
Mijn ervaring is dat niet alle producten ook in de webshop beschikbaar zijn.
Zou best kunnen denk ik, maar andersom ook. Ik kreeg positieve reacties op mijn Hema-broek, maar toen ik 'm op wilde zoeken voor een vriendin was ie niet vindbaar in de webshop. Had blijkbaar de laatste in de winkel.
Je kunt even in de folders van afgelopen weken kijken of 'ie daar in staat (ik heb zo’n reclamefolder-app, daarin kun je ook terugkijken). Vaak zijn die dingen in de folder tijdelijk en geen vaste collectie (was bij mijn broek ook zo).
Of Hema even contacten, dan weet je het zeker!
Ja dit kan best. Dat ze het binnen hebben en al opgehangen terwijl het offcieel pas de volgende week er hoort te zijn
Als je profielen op LinkedIn bekijkt in de privémodus en je gaat daarna weer gelijk over naar de openbare modus, komt dan je bezoek alsnog erin te staan?
Misschien kun je het even testen met een vriendin?
Ik kijk ook altijd in de browser zonder ingelogd te zijn. Kan meerdere per dag zien, maar soms ineens niet meer. Zal wel iets van een limiet op zitten.
Ik heb al profielen bekeken in de privémodus maar ik zou graag de openbare modus weer willen hebben. Maar ik wil niet dat al die mensen zien dat ik hun profiel heb bekeken. Dus ik durf het ook niet uit te proberen.
Je hoeft triuwens niet helemaal naar beneden te scrollen, klikken op die posts counter is al genoeg, dan zie je het belletje ook gelijk. Die 1/3679 bedoel ik.
Ah zo, ik snap 'm. Dan zou ik voor de zekerheid nog even wachten met de openbare modus.