Durf te vragen #6

Kan iemand voor mij lezen welke zonnebrand het beste uit de test komt bij de consumentenbond :sweat_smile:?

linkje vh onderzoek

https://www.consumentenbond.nl/zonnebrand/beste?cid=sea_google_lidw_zonnebrand_wvjg_do&ef_id=Cj0KCQjwvqeUBhCBARIsAOdt45aO8weJdHiE9eIexuCptnwCvxmpHN-6PRCqtY-Fsth-cJQ8KQTp9B8aAiO5EALw_wcB:G:s&s_kwcid=AL!9917!3!594140575862!e!!g!!goede%20zonnebrand&gclid=Cj0KCQjwvqeUBhCBARIsAOdt45aO8weJdHiE9eIexuCptnwCvxmpHN-6PRCqtY-Fsth-cJQ8KQTp9B8aAiO5EALw_wcB

1 like

Het beste zonnebrandmiddel met SPF 30 is Dr. Jetske Ultee Suncover.

Het beste zonnebrandmiddel met SPF 50(+) is Biodermal Hydraplus Zonnespray.

8 likes

Super bedankt, misschien direct een tip voor iedereen, die biodermal is nu met 50% korting bij Bollie.

3 likes

Dat is ie heel vaak, ook bij AH! Chill :blush:

1 like

@chasingrainbows Nee je kunt ook meerdere vertrek/aankomst luchthavens selecteren! Als je er 1 gekozen hebt kun je daarna op het +je klikken! (In ieder geval op een iPhone)

2 likes

Ik heb een aanmaning van €8 ontvangen (Regionale Belastingen) omdat ik een brief over het hoofd gezien had. Kom ik nu ergens op een zwarte lijst te staan?

Sorry als dit een stomme vraag is, maar ik heb nog nooit eerder een aanmaning ontvangen en ik ben een beetje bang voor verdere nadelige gevolgen :sweat_smile:

1 like

Nee hoor, nu gelijk betalen en dan is er niks aan de hand!

2 likes

Dank je wel voor de snelle geruststelling! :blush:

Ik wil deze fles azijn openen maar heb geen idee hoe de dop werkt :sweat_smile:

p

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: (Moes)tuintopic

Heeft iemand ervaring met die Loops oordopjes waar je nu overal reclame voor ziet?

Ze zien er tof uit, maar werken ze ook goed? Vraag me af of het qua demping echt beter is dan oordoppen van de drogist.

4 likes

Qua demping is het vergelijkbaar, maar ik vind ze vooral een stuk lekkerder zitten. Bij de schuim oordoppen van de drogist vind ik het na een paar uur echt niet comfortabel meer.

3 likes

Passen ze ook goed bij kleine oren of heb je geen idee? Ik kende dit niet maar dit ziet er een stuk mooier uit dan knaloranje oordoppen die uitsteken, haha

4 likes

Ik vind ze niks, niet om mee te slapen in ieder geval. Happy ears zijn veel chiller.

3 likes

Ja! Je krijgt een verschillende maten dopjes toegestuurd xs - s - m - l. En die kan je dan vastklikken aan de ‘steel’, die gewoon in 1 maat te verkrijgen is. Ik gebruik zelf de xs, en ben blij dat die er is, maar de andere dopjes zouden te groot zijn voor mij.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Is het al gelukt?

2 likes

Nee :sweat_smile::sweat_smile:

En bovenop duwen + draaien of zijkanten inknijpen + draaien heb je al geprobeerd? Dat de enige 2 veiligheidssluitingen die ik kan bedenken.

2 likes

Om mee te slapen vind ik het niks. Dempt vrijwel niet. Zitten wel comfortabel vond ik. Overweeg wel die variant te bestellen die geluid dempt bij concerten etc.

2 likes