@Marquez @Paddington @Amarens oke goed dat ik het gecheckt heb. Ik zat aan een hoger bedrag te denken, maar dan ga ik even wat lager zitten want ik wil er gewoonweg van af. En via marktplaats of whatever is een ellende dus ik wil gewoon met de volgende huurder tot een akkoord komen
nee is er nog niet volgens mij, maar lijkt mij heel leuk!
Dat lijkt me ook heel leuk!
Mag vooralsnog in het techtopic! Zien we dat er onwijs veel over wordt gesproken, kunnen we kijken naar een eigen topic
Zijn er hier plasma donoren? Zo ja, voel jij je na het doneren altijd helemaal ok? Ik twijfel of ik er mee door moet gaan aangezien ik er steeds meer “last” van begin te krijgen… maar ik vind het wel belangrijk om te doneren.
Edit: aangevraagd!
Gewoon eerlijk antwoorden en ja invullen (zo lees ik het iig). Betekent wss dat iemand handmatig je aanvraag beoordeelt en tenzij je een shit ton aan claims hebt of een afwijkend claimpatroon is er wss niks aan het handje.
Ja ik heb het nu 6x gedaan en heb me daarna altijd gewoon goed gevoeld. Waar heb je last van?
Vooral wat licht in mn hoofd en wat hoofdpijn. Ik drink voldoende (nog extra in het uur voordat ik ga en ook tijdens het doneren). Maar mijn ijzerwaarde is altijd net op het randje en mijn bloeddruk nu ook. Mijn bloeddruk is altijd aan de lage kant, dus ik moet in het dagelijks leven sowieso al oppassen met bukken en snel weer opstaan e.d. Maar na het doneren heb ik daar nog meer last van.
Het is al een hele tijd dat geleden dat ik nog gedoneerd heb, maar dit had ik ook, vooral bij plasma of plaatjes idd. Ik heb ook best veel geprobeerd, zoals blikje icetea mee tijdens de donatie of zo´n drankje dat je daar krijgt als je weg duizelt (beide op aanraden van de arts daar). Mijn bloeddruk is eerder hoog dan laag normaal gezien. Ik ben niet hierom gestopt (wel door corona, kind etc), maar het deed me wel elke keer meer twijfelen om eerlijk te zijn, werd ook elke keer erger.
Heb je het al met de arts ter plekke besproken?
Cola drinken tijdens doneren heb ik ook al geprobeerd. En tijdens het doneren zelf voel ik me goed, pas als ik thuis ben voel ik me “mwah”. Hierdoor vergat ik het steeds te bespreken met de arts. Maar vandaag voel ik me weer slechter dan de laatste keer. Ik moest vandaag ook 2 keer mijn hb laten prikken en mijn bloeddruk 2 keer laten meten, omdat ik met de eerste waardes eigenlijk niet mocht doneren. De tweede waardes waren met de hakken over de sloot. Ik denk er nog eens over na, en als ik nog ga zal ik het sowieso met de arts bespreken.
Oh wat lastig. Zou dropjes eten misschien helpen? Ik zou wss nog kunnen proberen waar ze mee komen en als dat niet werkt, stoppen met doneren. Het is natuurlijk jammer maar het moet voor jou ook goed te doen zijn.
Bij mijn moeder en zus wordt er dan vaak een keer overgeslagen, als die waarden op het randje zijn. Zodat ze kunnen “aansterken” (of hoe dat ook heet).
Ik heb een paar keer bloed gegeven en door een lage bloeddruk en het feit dat ze steeds moeilijk een geschikte ader konden vinden, ben ik in overleg gestopt als bloeddonor. Het was echt niet fijn, en zo hard is m’n bloed ook weer niet nodig.
Mocht je nog geen stamceldonor zijn; die zijn wel heel hard nodig! Misschien is dat wat voor je.
Voel je vooral ook niet schuldig moest je beslissen om (een tijdje) niet meer te doneren, moest je daar mee zitten. Elke gift is er eentje extra, dus je hebt al een mooie bijdrage geleverd!
Volgens mij moet het met acrylverf ( of eventueel acryllak) wel goed gaan!
Ik voelde me de eerste paar keren een beetje gek: wat tintelend gevoel rond mijn mond en in mijn gezicht. Maar toen zeiden ze dat het eten of drinken van zuivel daartegen helpt en dat doet het! Verder heb ik helemaal geen last. Maar als ik jouw klachten lees zou ik niet doorgaan tbh…
Ik probeer een oude internetpagina te bekijken die eraf is gehaald. In cache probeer ik dit via Google maar er komt niks naar voren. Heb ik dan pech?
Dank je! Helaas komt er niks naar voren