Durf te vragen #6

Stuur maar een dm

2 likes

Wat naar! Ik help ook graag hoor!

Je mag mij ook dmen! Wat rot zeg

3 likes

Ik kan het ook rapporteren!

Ik rapporteer het ook , dm me maar!

DM me maar, heb twee accounts

DM me maar!

1 like

Ik kan jou helaas geen bericht sturen en @Shadina ook niet.

2 likes

3 likes

Ik kan het ook rapporteren! Kan ook wel wat vriendinnen vragen zonder de reden te vertellen, maar als je dat liever niet hebt begrijp ik dat ook.

1 like

Als iedereen die wil helpen gewoon zelf even een dm stuurt is dat toch veel makkelijker, en hebben we hier niet 35x hetzelfde bericht

45 likes

Als je een whatsapp gesprek archiveert zonder het gesprek te openen, blijft deze dan op ongelezen staan bij de verzender?

Ja toch? Je hebt het niet geopend dus waarom zou dat wel zo lijken? Miss snap ik je niet goed

Ja!

1 like

Ja klopt, maar dacht even dubbel checken.

@Westwood Thanks!

1 like

Welke proteïne poeder in vanille smaak is het lekkerst? Wil bestellen en niet met zo een grote verpakking vieze troep zitten.

1 like

Ik vind Smart Protein van Body&Fit best lekker. Mijn vriend heeft verschillende gehad en van deze neem ik ook vaak een slokje, ik noem het altijd voor de grap een softijsje want als hij goed is gemaakt smaakt het daar wel een beetje naar!

2 likes

Body & Fit Whey Perfection, en ik vind Bulk Pure Whey ook wel te doen maar die van Body & Fit is wel een stuk zachter/romiger en klontert ook veeel minder.

2 likes

Ik zoek van die platen /borden of grote vellen gekleurd papier in zachte tinten (eventueel ook met structuur) voor productfotografie.
Heeft iemand tips? 80 x 60 cm ofzo is al goed.

3 likes

Bij een kunstenaarsbenodigdheden winkel waar ze teken- en schildersspullen verkopen hebben ze dit wel, en ook bij bijvoorbeeld de pipoos.

4 likes