Durf te vragen #6

@Tubing en soms hebben ze het ook bij van die boekhandels waar ze ook veel schrijfwaren enzo verkopen

2 likes

Ik heb ze gewoon op amazon gekocht in een set!
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B07VW5VLTC/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A1MVB9U8YD1WA0&psc=1
Toen ik deze set kocht waren ze maar 10 euro, wat een prijsverhoging! Maar misschien zijn er meer aanbieders.

2 likes

Hoe is het nu? Is het al weg?

1 like

Wat mooi! Is het nou goudkleurig of lijkt dat maar zo?

Ja er zat wel een beetje goud op. Het hing in een restaurant in Den Haag tussen allerlei bekende LP’s dus ging er vanuit dat dit ook een LP is maar denk het achteraf niet omdat niemand het herkent. :sweat_smile:

Weet iemand waarom ik de aankomsttijd niet zie, als iemand zijn locatie via Whatsapp met mij deelt? Ik kan het nergens vinden.

2 likes

Omdat diegene alleen zijn locatie deelt toch? En niet de eindbestemming.

8 likes

Ooooh ja!! Jemig, dat ik daar niet aan heb gedacht. Ik rijd altijd met het adres ingevuld, dus anderen weten dan wel hoe laat ik aankom. Maar degenen die naar mij rijden doen dat dus blijkbaar niet :sweat_smile: Mysterie opgelost :nerd_face:

1 like

Mijn mooie schoenen (en sokken) zijn helemaaaaaal doorweekt door die regen. Heb ik natuurlijk nog een paar uur op moeten lopen voordat dat ik thuis was.

Nu ben ik helemaal bang dat ze hierna hierdoor gaan stinken… vies regenwater/vochtig. Want normaal word ik nooit zo verrast met een regenbui. Altijd voorbereid :umbrella:kunnen mensen me vertellen of dat zo is en zo ja wat doe je eraan :disguised_face: want dit overkomt natuurlijk menig mens in NL

2 likes

Hoe bedoel je met het adres ingevuld? Stuur je dat via google maps of waze dan? Dat kan geloof ik niet via whatsapp

Dit overkomt mij regelmatig, en de truc is om je schoenen goed te laten drogen. Op de verwarming is slecht, maar mss wel in de buurt van een beetje warmte. Van te langzaam drogen gaan ze, net als kleding, wel een beetje ruiken. Maar van goed drogen niet.

3 likes

Proppen krant er in doen en na een tijdje vervangen door nieuwe proppen en eventueel daarna nog een keer. Dat voorkomt die vieze geur behoorlijk goed.

3 likes

@Leuk123 en @Shadina

Ik vul altijd bij Maps het adres in en deel dan mijn locatie via whatsapp. Dan ziet de ontvanger dus ook je aankomsttijd.

5 likes

:exploding_head:

9 likes

Kan ook met android, zodra je aan het navigeren bent

1 like

De route starten en dan het vlak onderaan je scherm omhoog slepen.

3 likes

Nee dit is google maps @Shadina

2 likes

Ooh misschien heb je een oude versie van de app. Maar wel gevonden dan!

1 like

Nee ik heb een Android (Samsung S8+).

1 like

Echt? En die doet het nog? :no_mouth:

4 likes