Durf te vragen #6

@slurfhondje deze heb ik ook en hij is echt top! Idd wel duur maar ik vind hem het echt helemaal waard. Zag trouwens net dat elektrische tandenborstels van oral b bij kruidvat nu met 50% korting zijn!

3 likes

Ik heb deze ook. Zeker aanrader.

Ik heb alleen nooit een blij gezichtje, omdat ik nooit de volle 2minuten poets :frowning:

3 likes

Ahh wel doen! Als je het echt heel goed doet lacht hij met sterretjes als ogen :star_struck:

4 likes

Mijn tandarts pleit echt voor de oral b io, heb zelf de 9 hiervan & tevreden! doe dat ook met app erbij zodat je ziet of je overal goed gepoetst hebt

4 likes

Hij werkt waarschijnlijk samen met hen en wordt hiervoor betaald?

6 likes

Ik zag net een reclame dat bij Kruidvat electrische tandenborstels 50% korting zijn.
Ik heb zelf de Philips sonicare en vind die superfijn. Moest wel even wennen want die trilling vond ik best wel kriebelen de eerste paar keer, maar daar ben je ook snel aan gewend.

4 likes

Nee omdat hij al vaak als beste getest is door consumentenbond! Mijn tandarts verkoopt geen tandenborstels ed.

2 likes

Maar hij scoort op tandplak verwijderen (het doel van een tandenborstel) even hoog als die ene die ik net postte, van 44 euro.
Tuurlijk die dure oral b scoort wel beter op accu en geluid, maar dat zou niet perse iets moeten zijn waar een tandarts je op adviseert

4 likes

Mijn tandarts verkoopt ook geen tandenborstel (welke wel?) maar heeft wel een samenwerking met Oral b, geeft ook hun proef tandpasta mee etc

Oke maar is prima toch als jij die fijn vindt! Iemand vroeg toch ook om persoonlijke ervaringen. Ik vind deze stukken fijner dan de 2 die ik eerst had, oa die app heel handig. Ook de meldingen die je krijgt als je te hard poetst bijv. Maar zal voor iedereen anders zijn.

1 like

Oke zou kunnen! Geen idee. heb nog nooit iets van tandpasta of iets meegekregen.

4 likes

Enige minpunt aan deze lijn tandenborstels vind ik dat daar niet de reguliere borsteltjes op passen en die dus wel passen zó ontzettend duur zijn. Koop ze alleen als ze met 50% zijn ofzo

2 likes

Ik weet het niet zeker maar volgens mij had jij @Echo het een keer over een goede littekencreme. Welke was dat?

Dat was ik niet, sorry!

1 like

Ik was het ook niet, maar ik heb wel goede ervaringen met deze siliconencrème van Fagron. Ik heb hem bij mijn apotheek gekocht, maar het is online te krijgen volgens mij.

3 likes

Paar jaren terug was de Winner Taco toch weer terug bij iig het tankstation? Is dat nog te verkrijgen of alweer weg? Of in het buitenland ofzo?

Geen idee maar zag toevallig gisteren dit filmpje. Kan je ze zelf maken haha

2 likes

Edit: beter lezen Jan

Dm me maar!

1 like

Ik help graag!

3 likes