Durf te vragen #6

Echt? En die doet het nog? :no_mouth:

4 likes

Ik dacht hetzelfde :joy:

2 likes

Haha ik heb een nog oudere, s6 edge uit april 2015. Doet het nog prima!

2 likes

Ja hoor, doet het prima. Ik hen hem gekocht in december 2019, dus nu 3,5 jaar oud. Toen was de S10 volgens mij uit maar ik wilde niet de allerduurste dus deze gekozen. Ik doe eigenlijk altijd 3 tot 4 jaar met een telefoon en met deze ga ik misschien nog wel langer doen want hij is nog als nieuw.

2 likes

Ik had even niet door dat we van s10 naar s20 zijn gegaan dus ik dacht dat ie al veel ouder was :joy:

5 likes

Die van mij is inmiddels ruim 5,5 jaar oud. Topding

2 likes

Hoe krijg je zweetlucht uit UGG pantoffels?

2 likes

Heeft iemand een aanrader voor een niet-enge escape room voor twee personen in Zuid-Holland of Noord-Brabant (bij voorkeur omgeving Breda)?

Zelf heb ik bij This is Escape, Magic & Mystery gedaan. Heel leuk, niet eng wel spannend (en ik ben écht een angsthaas).

Website escape room

4 likes

Ondanks dat ik ooit eindexamen geschiedenis gedaan heb weet ik er echt niets meer van. Zijn er goede (niet te moeilijke) geschiedenis boeken die jullie kunnen aanraden? Ik wil meer weten maar weet niet eens meer waar ik dan zou moeten beginnen :sweat_smile:
Met name geschiedenis van NL/Belgie bedoel ik dan, maar andere tips zijn ook welkom…

3 likes

Dit vind ik zelf een leuk boek, gebruik ik wel voor bovenbouw basisschool dus misschien te simpel. Maar is duidelijk geschreven en niet te kinderlijk vind ik zelf.

4 likes

De Bourgondiërs van Bart van Loo. Ook als niet geschiedeniskenner is dit een zeer vermakelijk boek. Op een leuke vlotte manier geschreven.

6 likes

Ik vond deze (ondanks dat de tekst anders doet vermoeden) niet eng: escaperoom De Bagijnetoren en op loopafstand van station Delft Centraal.

In Rotterdam heb ik hier
https://www.breakoutrotterdam.nl/ Alcatraz en Engineroom gedaan. De laatste kun (kon?) je ook in 2 teams tegen elkaar spelen, superleuk! Ligt in De Machinist waar je ook kunt lunchen, borrelen, eten.

De kwaliteit van escaperooms kan soms wisselen, maar deze vond ik erg leuk en goed!

Hier is ook een boek van @Eilish Op de website van Bruna kan je een stukje lezen om te kijken of het aanspreekt.

4 likes

Jaaa de Engine Room in Rotterdam heb ik laatst gedaan en daar ook gegeten inderdaad! Super leuk. Bedankt voor de andere tip en @FrozenFlame ook bedankt!

2 likes

deze is volgens mij voor kinderen geschreven maar voor volwassenen ook heel interessant. zeker omdat het wat langer geleden geschreven is, vind dat zelf een leuk perspectief bieden

2 likes

Misschien met baking soda. Je kunt beginnen met er een bakje in te zetten en als dat niet helpt er wat in strooien en dat na een nacht er goed uitkloppen en beetje met de stofzuiger opzuigen.

3 likes

Ik heb een aantal jaar geleden een escaperrom bij Escape Room 076 in Breda gedaan, die was leuk en niet eng, maar ze hebben inmiddels andere kamers.

1 like

Prison island in Tilburg is ook leuk, niet eng en je kunt per cel kiezen of je wel of niet sportief bezig bent.

2 likes

Ik heb er ook wel eens eentje alleen gedaan en dat gaat ook prima, maar 3-4 vind ik wel het leukste!

3 likes