Je vraagt het niet aan mij maar ik heb 2 (online) crimiboxen gedaan met mijn vriend samen en het was echt heel leuk en prima te doen met 2! Denk zelfs dat dat leuker is dan met meer mensen.
Dossier Kost vond ik heel leuk en iets complexer! Maar Inkt was ook leuk om te doen.
Die van undercover zijn echt super. Daar hoef je de serie niet voor gekeken te hebben. Maar zit echt waanzinnig in elkaar. Ik vond alleen trending niet leuk, maar die verkopen ze al niet meer geloof ik
End of the line is gratis btw, kan je het eens uitproberen
Heeft iemand al eens gehad bij Klarna dat je bestelling is omgedraaid? De dingen die ik heb teruggestuurd moet ik nu betalen en hetgeen wat ik heb gehouden, hoef ik niet te betalen. De webshop heeft dus een fout gemaakt. Gaat om best een groot bedrag dus best kut, alleen Klarna zegt dat de webshop het moet oplossen dus ik loop vast
De webshop zegt juist neem contact op met Klarna, dus vandaar dat ik vastloop. Ook echt een waardeloze klantenservice. Maar ik ga straks wel een poging doen om te bellen (in het Engels )
Ja dat heb ik als bewijs in m’n mail! En ik heb een foto gestuurd van het item wat ik wel heb gehouden haha hopelijk is dat voldoende bewijs
Vreemd van die webshop, volgens mij kan Klarna het niet eens aanpassen? Ik heb ook wel eens gehad dat Klarna het verkeerde bedrag weergaf maar dat werd altijd opgelost door de webshop zelf.
@Xiomara de webshop moet dat doen inderdaad. Heb ook wel eens fouten met retouren gehad. Dan meldde ik gewoon via klarna opnieuw retour zodat de betaling nogmaals on hold kwam en is daarna via de webshop altijd nog opgelost. (Maar wel súperirritant!)
Tussen de 1e verjaardag waar jullie samen waren en de 4e verjaardag zit 3 jaar.
In Zuid-Holland:
Escape from Wonderland (Leiden)
Inferno (Katwijk)
Bella Ciao (Katwijk) (dit is écht een aanrader)
Dit zijn alleen best ‘lastige’, uitgebreide escapes dus als je maar met 2 bent en heel onervaren, dan zou ik misschien toch voor een andere gaan.
als ik een rekening moet betalen met daarbij een betalingsomschrijving
moet ik dat nummer dan invullen bij “message” of “payment reference”
zal beide wel goed gaan maar wordt altijd nerveus van dit soort dingen haha
Ik doe het in dat geval bij beide, en vaak geeft hij bij een van de twee dan aan dat het daar niet mogelijk is dus dan blijft er maar een over
Ik denk payment reference. Gok dat die automatisch cijfers omzet in xxxx-xxxx-xxx en bij message kun je ook gewoon zetten “groetjes van de pizza”
Haha lekker obscure vraag maar weet iemand cocktailnamen die je door een niet-cocktail maar wel drinkbaar ingrediënt kan vervangen?
Jezus echt een kutte uitleg maar bijvoorbeeld een Mint Julipton, een Daiquirivella etc. Hoeft niet aan het einde van het woord, mag er ook mee beginnen of er midden in.
Aperol Spritz - Aperol Sprite, zoiets?
Cosmopolitaxi.
Mojitomatensap.
Pina Coca-cola-da.
Omg ik heb jou op speeddial nodig elke keer als ik in de supermarkt ben
Het mág ranzig zijn als het maar niet dodelijk is.
Caipirin-haringsap. Sorry dit gaat zeker te ver.
Ja sorry het moet eigenlijk wel vega zijn, maar vis kan misschien nog net wel.
Ga vooral door.