Durf te vragen #6

Ik dacht eerder aan huisje. Dus een huisje waar dan ook kinderen in wonen.

6 likes

Hahah ik dacht beestje, dus aan deze antwoorden heb je al helemaal niets.

1 like

Volgens mij staat het ook gewoon voor burgerlijkheid, niet specifiek kinderen

Trouwens, hier kun je je eigen burgerlijkheid testen https://burger-punten.nl/

(ik heb er 75)

12 likes

Ja hier kan ik me wel het meest in vinden alleen door er dieper over na te denken twijfel ik omdat het voor mij vrijwel logisch is dat er bij een huis een tuin zit (wat in de praktijk niet altijd het geval is maar dat terzijde)

hahaha, maar ik denk dat ik het dus maar erbij kan laten dat het een algemene betekenis heeft voor burgerlijk leven en er toelichting bij nodig is wat er nu precies mee bedoelt wordt. :yum: Ook geen idee waarom ik ineens in deze spinsel kwam :joy:

2 likes

96 :see_no_evil: maar het gemiddelde van mijn leeftijd 119 :laughing:

3 likes

74 en ik woon nog niet eens op mezelf :joy:
Al is het gemiddelde van m’n leeftijd wél 94.0

Oeioei ik heb er 117 :laughing:

2 likes

Haha ik 115 🫣

4 likes

69 :smirk::smirk::smirk:

4 likes

Vind het een skewed test hoor, ik werd helemaal niet naar mijn oma-hobby’s gevraagd.

4 likes

59 maar, gemiddeld voor mijn leeftijd is 100. Komt vast omdat ik geen taartschep of onderzetters heb

Tijd voor het Viva forum :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Wat raar, wij hebben gewoon een spaarrekening gekoppeld aan onze gezamenlijke rekening bij SNS.

Aanvulling: als ik het me goed herinner zelfs online via website (niet app) aangevraagd

Ik weet dat het bij ING wel kan

1 like

Knab kan het ook bij

1 like

Ik heb de Philips avance hr1946-70, ooit gekocht met korting. En deze is echt top! De soort van schroef kneust en perst het sap uit de groenten/fruit, dus niet op hoge snelheid zoals zo’n centrifuge. Ze zeggen dat dit beter is omdat er geen hitte vrij komt en er meer vitaminen behouden blijven. Hij is ook best smal en mooi vormgegeven waardoor hij niet te veel plek inneemt in je keuken.

Ahh dank je, die ziet er goed uit.

Dat lijkt me een goede vraag voor de Zalando klantenservice.

39 likes

Even klantenservice contacten en meestal verrekenen ze het dan voor je.

Dit kan iig wel bij de Rabobank. Wij hebben gezamenlijke betaalrekening + spaarrekening. Op die spaarrekening hebben we allemaal losse spaarpotjes die we beiden kunnen inzien/aanpassen/aanmaken via de app gewoon.

1 like