Durf te vragen #6

Nee. Het is bedoeld om je data beter te beschermen, alleen niet voor facebook zelf maar externen. Bv door het analyseren en monitoren van (verdacht) netwerkverkeer (is niet hetzelfde als dataverkeer). Ik zie niet in waarom facebook protect voor jou als individu beter zou zijn dan een sterk wachtwoord + tweestapsverificatie.

1 like

Oh raar joh, op de facebook uitleg staat dat het alleen verplicht is bij een groot account. Bv politici tijdens verkiezingen. Ze vinden je belangrijk :hugs: Facebook Protect | Facebook valtionhallinnolle, politiikalle ja edustukselle

1 like

Maar wat zijn de 2 woorden met 9 letters? Ik heb 80 punten

2 likes

Bier halen
Vuile slet
Hertog jan
(oke nee tis alleen de eerste)

2 likes

Oh ik had duurt lang ingevuld :rofl:

19 likes

Ik had fuck you ingevuld :woman_shrugging:t3: Oh maar dat zijn ook gewoon 7 letters. Hahaha nou duidelijk burger

2 likes

Aha! Ik dacht juist dat het iets burgerlijks zou zijn :sweat_smile:

4 likes

Ik had geef chips :woman_shrugging:t3:

4 likes

Ik heb sinds kort zelfs een wasdroger, zelfs dat hielp niet voor de score.

1 like

Het kan wel, zal je even bellen. Mijn vriend heeft dit ook gehad en heeft uiteindelijk zijn schoenen met korting kunnen krijgen.

Weet iemand waar en wanneer Kobo-e-readers in de aanbieding zijn? Twee weken geleden was een goede deal bij Wehkamp, maar na een nachtje erover slapen waren ze uitverkocht :pensive:

Oh goeie, dankjewel! Gelijk gedaan.

1 like

Heeft er iemand verstand van huurcontracten? Wetgeving hieromtrent.

In ons huurcontract staat een minimum duur van 24 maanden. Stel dat wij iets goedkopers vinden over 1.5 jaar, of uit elkaar gaan of whatever. Is het dan mogelijk om het contract te ontbinden? Mag een verhuurder ons verplichten er 2 jaar te wonen of hebben wij als huurder toch meer rechten dan ons huurcontract doet lijken? We komen er niet helemaal uit via google dus misschien dat iemand dit beroeptechnisch oid weet :blush:

Ik ben opzoek naar een liedje maar ik kan er maar niet op komen. Het is een man die zingt over dat hij vreemdgaat en er niks aan kan doen (en niet it wasn’t me). Volgens mij door iemand die ooit in nsync/Backstreet boys achtige band heeft gezeten. Of in ieder geval uit die tijd.

Iemand die toevallig een ingeving heeft na deze slechte omschrijving. Ik kan er zo niet tegen dat ik er niet op kan komen

1 like

Anyone of Us van Gareth Gates?

4 likes

Ontbinden kan niet, maar je moet even kijken wat je contract zegt over opzeggen (ik denk ook dat jij dit eigenlijk bedoelt), of dat tussentijds toegestaan is. Als het goed is staat er dat dat mag met een opzegtermijn van 1 maand, zo niet dat heb je geen geldige overeenkomst want van die opzegtermijn van 1 maand mag niet zomaar worden afgeweken

1 like

Klopt er staat een opzegtermijn van 1 maand! Maar geldt dat dan ook binnen die 2 jaar? Of moeten we die eerst volmaken :sweat_smile:

1 like

Bij wet is bepaald dat een huurder altijd een opzegtermijn heeft die even lang is als de betaaltermijn. Dus als je per maand betaalt heb je een maand opzegtermijn. Ook als je een contract voor bepaalde tijd hebt.

5 likes

Jaa dat klopt! Maar oke hoe leg ik dit uit. Wij ondertekenen een contract waarin ze eigenlijk van ons vragen er wel minimaal 24 maanden te verblijven. De opzegtermijn is wel 1 maand, maar mag dat dan ook als we die 24 maanden nog niet hebben volgemaakt.

Ja. Altijd.

Ik snapte de vraag wel hoor :sweat_smile:.

Oh ik zie nu ook weer andere dingen. Nouja dan ff juridisch loket vragen

1 like