Durf te vragen #6

Als ik dit soort reclames zie snap ik wel weer waarom mensen nu zeggen dat we te fragiel zijn geworden. Ze wonden er in de jaren 90 geen doekjes om. Lekker net iets te lang sentimenteel begin, en dan bam. Werkt wel denk ik :grimacing:

1 like

Over het niet mogen parkeren of stilstaan?
Links is niet mogen parkeren, rechts is niet parkeren of stil staan

7 likes

Oh ja deze!! Krijg er weer een nare maag van.

4 likes

heb jij nou met je telefoon een foto gemaakt van je computerscherm om hier te uploaden?

5 likes

Ja, kostte me minder tijd dan op telefoon zoeken, afbeelding downloaden en uploaden en alles.

1 like

volgende keer miss nog sneller om op je computer zelf te screenshotten en posten haha

1 like

Nee dat ook weer niet want ik zit op werkcomputer en ben niet standaard ingelogd op het forum hahaha :rofl: dus zat op telefoon te forummen, gauw afbeelding opgezocht en lekker boomer achtig foto van m’n scherm gemaakt :disguised_face:
If it looks stupid but it works, it ain’t stupid

37 likes

Ik had gister bij de McDonald’s van die pikante mosterd saus, echt zo lekker is die! Weet iemand of er iets in de supermarkt te koop is wat daarop lijkt?

1 like

Ik heb eind maart bij asos besteld en met Paypal via creditcard betaald. Er is €311 afgeschreven toen, net daarna was ook de aflossing van m’n creditcard van de maand maart dus er is ook echt €311 van mijn lopende rekening afgeschreven.

Deel heb ik een deel van die bestelling geretourneerd waardoor ik €206 terug krijg. Nu heb ik bericht gehad van asos en van Paypal dat ik die betaling vandaag terug zou krijgen. Nu staat er bij mijn creditcard -€206 Paypal/asos. Ik had ook nog wat andere shit betaald via creditcard in april en nu staat er bij totaal dus dat ik -240 moet aflossen? En ook dat mijn ā€˜ruimte’ nog €1760,- is (is normaal dus €2000,-).

Ik snap dit niet? Hoe ik het begrijp is dus dat er komende maand €240 afgeschreven wordt waarvan die €206 dus eigenlijk mijn retour is die ik terug moet krijgen ipv te betalen. Zou dus betekenen dat ik dubbel betaald voor kleding die ik geretourneerd heb? Een keer voordat ik de bestelling binnen had en nu achteraf weer?

1 like

Hij is van Tefal.
Ik heb hem ook, toevallig net deze week 1 van de 2 kapot gegaan.
Ik kocht hem zo’n 10 jaar geleden bij Kruidvat.

1 like

Kijk je hem in zijn bek of nek, dan blijf je op je plek
Kijk je hem in zijn oor, dan rijd je lekker door

1 like

Heb ik ook altijd bij een terugbetaling op creditcard, heeft even verwerkingstijd nodig. Hij staat er eerst bij mij altijd als reservering als minbedrag, en dan na een dag of twee is hij verwerkt en is het gewoon plus.

5 likes

Oh oke thanks! Dat stelt me gerust haha. Had zo geen zin om hier achteraan te moeten. Dan wacht ik gewoon nog even af :slight_smile:

3 likes

Ohh no is t toch al zo lang geleden! Die ga ik niet meer vinden vrees ik, toch maar schoorvoetend op zoek naar een ander :sob:

1 like

Misschien in Frankrijk in een hypermarche? Of de Franse amazon.

Mijne ook en ik begreep er ook geen zak van. Pas na de posts hierboven met andere ā€œezelsbruggetjesā€ snap ik het volgens mij (degene die de ander als het ware kruist moet wachten?)

Naar Frankrijk gaan voor een spatel gaat me toch net iets te ver :sweat_smile:

5 likes

Ja, meer als je er toevallig bent :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Haha ik weet niet of je nog op een uitleg zit te wachten, maar het zijn ezelsbruggetjes voor wanneer je een voetganger kruist.

Dus als je aan komt rijden en je kijkt hem/haar in zijn buik of rug, dan gas terug (= voetganger heeft voorrang). Kijk je hem in z’n zij, gas bij (= jij hebt voorrang).

Dit geldt uiteraard niet voor situaties met zebrapaden, stoplichten etc.

2 likes

Haha ja plaatjes zijn dan wel chiller inderdaad!

Dit is zij:

image

Dit is rug:

image

7 likes