streaks! die gebruik ik al een tijdje en ben er heel blij mee (kost wel 5 euro of zo)
Alleen beschikbaar voor iOs blijkbaar ![]()
In Playstore vind ik iets met dezelfde naam. Maar daar moet ik aangeven op welke dagen mijn âdoelâ is. Maar ik wil niet specifieke dagen toekennen ![]()
Habitnow,
ben ik door het forum gaan gebruiken
ah shit dat wist ik niet!
Bij het instellen zie ik alleen de optie om de frequentie per dag aan te geven en niet per week, of kijk ik daar overheen?
Haha maar ik ben helemaal niet zo dun/smal! Ik heb korte pootjes en armen en torso, maar dat kan ik niet zeggen over de omvang ervan.
Die aanname doen meer mensen, dat als je klein bent je ook meteen petite in je vormen bent, nope!
Weet iemand hoe het lied heet dat op het eind bij Make up your mind elke keer wordt gespeeld?
No Goodbyes - Linde Wagenmakers, was ooit Eurovisie inzending van Nederland.
Ohh ik betrok dat âideaalâ vooral op mezelf. Ik heb geen idee hoe jij eruitziet. ![]()
Bedankt, maar die ken ik wel, ik bedoel het lied als de extra gast de award uit komt reiken. Volgens mij zonder echte tekst alleen hoge uithalen en alle Queens playbacken dan mee.
Bij de ah to go kan je sparen voor gratis thee/koffie. Hoe werkt dat met koffieautomaten waarbij je bij de automaat moet betalen? Ik probeerde mân bonuskaart te scannen, maar dat werkte niet.
Ik denk dat je goed zal kunnen slagen in Engelse winkels en dan zeker de petitecollecties (dat betekent echt alleen kort, onder 160, niet smal) die zijn wel gemaakt op heupen e.d. en maar met kortere benen, armen en torso. Maar ook de âgewoneâ lijn pas ik daar altijd veel beter dan in Nederland.
oke thanks! de reden dat ik twijfelde was dat hetzelfde traject bij de ns niet te boeken is, je kunt alleen de dienstregeling zien. en via trainline kan het dus wel en ook nog eens heel goedkoop dus ik was bang dat het too good to be true zou zijn ![]()
Bij de NS kan je het dan uiteindelijk wel boeken als je belt en zij doen het dan via zoân site ![]()
Gaat er wel een NS trein heen dan?
Ik heb ook onlangs tickets via Trainline geboekt, moet nog reizen dus geen idee hoe het in de praktijk gaat straks haha maar volgens mij kan er niet zoveel misgaan. Je boekt heel makkelijk je tickets (hij geeft de goedkoopste optie aan) en dan download je de app en staan ze daarin, dus ook geen gedoe met tickets printen. Wel aardig wat servicekosten vond ik.
Vanaf arnhem kun je naar emmerich met de trein. Op de app van de ns staat dat je je ov-chipkaart kunt gebruiken.
Weet iemand of dat zo is? Anders koop ik een kaartje op arnhem centraal.
Ja daar staat een poortje (voor studenten die net over de grens wonen maar in Nederland studeren enzo geplaatst)
Nice!