Tapijtkever?
Ja shit tapijtkevers indd. Ze kunnen wel echt een plaag worden als ze genoeg plekjes en materiaal hebben om zich voort te planten en kunnen lang ādormantā blijven en dan weer tot leven komen. Ze hopen zich vaak stiekem op achter plinten en andere groefjes in de muur, je zou eens kunnen checken als je je zorgen maakt.
Oh shittttt
Woon je toevallig dicht bij de kust? Ik had dit vannacht ook, een geluid alsof er een vliegtuig op ons huis ging neerstorten (al zal dat nog luider klinken). Ik woon ook redelijk dichtbij een luchthaven maar dat horen we zelden en dan zeker niet maar eentje.
Ja klopt, denk 1 km er vandaan
Hoe heten die dingen weer die je kan gebruiken bij doorhangende oorbellen?
Earring lift? Als je daarop Googled komt wat je bedoelt tevoorschijn.
Ik vind er vooral in zilver enzovoorts. Er zijn er op het forum ooit siliconen (?) denk ik aangeraden geweest maar kan ze niet terugvinden.
Misschien heb je dit inmiddels al gecheckt hoor, maar is je naalddruk niet veel te hoog? Je hoort platen altijd wel een minibeetje direct op de speler maar als het zo hard is dat je je speakers echt harder moet zetten om het niet meer te horen heb ik nog nooit gehoord eigenlijk. Te hoge naalddruk is vrij slecht voor je platen ook dus zou dat misschien wel even checken
Oh zou het? De muziek is niet super hard maar ik hoor het wel. Niet meer als ik twee boksen koppel en aanheb trouwens. Ik moest de naald wel helemaal op de juiste hoogte instellen met de gebruiksaanwijzing erbij dus ik zou verwachten van niet. Ik ga er nog eens naar kijken! (Alsof ik weet hoe haha maar ik ga het opzoeken).
Jeetje wat handig. Mān keukenweegschaal is geloof ik micro ja. Dank je!
Ah dan zou je inderdaad verwachten dat het goed is! Met alle platenspelers die ik gebruikt heb hoorde ik de platenspeler zelf eigenlijk alleen als ik er echt dichtbij was met mn hoofd/oor dus vandaar de gedachte. Hoe dan ook fijn dat je speakers het wel maskeren!
In mijn straat zit een eettent waar vaak autoās voor de deur parkeren op het fietspad. Daar staat nu sinds deze week voor dat stuk een blauw bord met rood kruis. Geldt dan dat parkeerverbod dan na dat bord (dus voor die eettent) of ook voor dat bord? Want voor dat bord heb je dus een superlange straat met huizen waar eigenlijk gewoon iedereen parkeert. Als je de straat inrijdt zie je dat bord ook niet (alleen de achterkant). Maar ben even in de war of ik dan 200 meter verder wel mag staan (voor dat bord, dus als je vanuit de andere kant komt waar geen bord staat). Oke super warrig verhaal, maar ik sta daar nu omdat er verder nul plek is en weet niet of ik hem kan laten staan of dat ik de hele dag uit t raam moet gaan kijken of er ergens een plek vrijkomt
Ik heb een zeer belangrijke vraag. Weet iemand waar deze spatel vandaan komt? Ik wil een nieuwe want deze begint een beetje op te raken, maar kan hem nergens meer vinden. En wil per se precies deze weer want deze is perfect hoop dat iemand me kan helpen in deze zware zoektocht
Na dat bord!
Blauw bord met rood kruis is toch stopverbod (stilstaan)? Parkeerverbod is zelfde kleuren maar 1 diagonale streep. En een bord geldt tot einde straat of tot opheffing van verbodsbord.
Bijnaaa 100% zeker Ikea!
Ik zie hem niet op de site, maar het zou wel goed kunnen dat ie daar vandaan komt maar niet meer in het assortiment zit heb hem ook echt al jaren
Ah ja dat kan kloppen, volgens mij is dit de āopvolgerā