Durf te vragen #6

Langs een hoedenwinkel?

3 likes

Ik heb hier ook last van en meerdere petten geprobeerd, maar tot nu toe is de enige die past een pet van The North Face!

1 like

Thanks allen! Kindermaten zijn moeilijker te filteren voor mijn gevoel, krijg daar niet echt leuke modellen op naar voren. Ik hoopte vooral dat er misschien wat modellen zijn die te kort vallen voor anderen en dus voor mij goed zitten. Ik ga the North Face even proberen!

2 likes

Ik ben opzoek naar een (ouder) kinder prentenboek. Als ik er op zoek is het online overal uitverkocht. Alleen Bol heeft het nog tweedehands voor bijna 3x de prijs.

Was er niet een site waar je in de collectie van onafhankelijke boekenwinkels kon kijken? Ik hoop dat ergens nog een exemplaar op de plank ligt.

Is het de bedoeling dat die link naar bol het boek laat zien? Dat doet die niet, helaas.

Hoe heet het boek? Misschien is hier iemand die hem wil verkopen en/of kunnen mensen voor je uitkijken bijv in de kringloop

Oh en heb je al op www.boekwinkeltjes.nl gekeken? Dat is een soort marktplaats maar dan met alleen maar boeken. Vooral tweedehands

1 like

De link kwam automatisch, ik heb het aangepast!

Ik denk dat boekwinkeltjes de site was die ik in gedachten had.

Long shot maar ik zoek: Beestje kom je op mijn feestje.

4 likes

Hij staat op Vinted voor € 7,50

5 likes

Deze?

Dat ik niet aan Vinted heb gedacht! Bedankt, heb 'm gelijk gekocht :slight_smile:

2 likes

Bedoel je in de stijl van die pixi boekjes of gouden boekjes? Of echt van dat keiharde geel karton

1 like

Ik weet dat een aantal van hier de app Smart Closet gebruiken, maar deze kan helaas niet op mijn telefoon(oude versie app). Heeft er iemand een tip welke app hier op lijkt of misschien ervaring mee heeft?

2 likes

Whering misschien? Vind ik zelf fijn werken.

1 like

Ik heb hm thuis, mag je voor verzendkosten hebben

2 likes

Wat lief, heb 'm (helaas) net via Vinted gekocht :slight_smile:

4 likes

Ik ga eens kijken

Weet iemand waar je de leukste/gezelligste vrijmarkt hebt in Eindhoven met koningsdag? Ik kom zo veel tegen maar ik heb geen idee of er aanraders zijn. Ik ben in de buurt van de Effenaar maar een stukje lopen is niet erg.

De enige die een beetje in de buurt is, is op het Wilhelminaplein maar weet niet of ik dat de leukste zou noemen.

1 like

Thanks! En ben je bekend met het Stadswandelpark? Ik heb nu waarschijnlijk een fiets geregeld dus kan wat verder weg.

Nooit geweest met Koningsdag, maar ligt wat verder uit het centrum dus misschien juist wel leuk!

4 likes

Gerardusplein! Gezellig parkje in een jaren 30 buurt. Het is wel ver van de effenaar helaas. Maar mocht je van sateh houden, er is daar altijd iemand die werkelijk de lekkerste satehtjes en loempia’s staat te bakken! Hopelijk dit jaar weer:)

2 likes