Durf te vragen #6

Ik had niks te doen dus heb 30minuten zitten Google. Maar ken het niet vinden niet hahah.

2 likes

Heeft iemand hier misschien ervaring met EDS, ik wacht op een dna onderzoek hiervoor, misschien voorbarig maar wat ik lees is zo herkenbaar

1 like

Leuk! En maar 10 minuten fietsen zie ik. Dus dan wordt dat het denk ik. Bedankt!

4 likes

Ja hier! In de familie dan, ik zelf heb het gelukkig niet. Spannende tijd nu voor jou dus.

3 likes

Acloset!

1 like

Persoonlijk niet maar twee YouTubers die ik volg wel. Misschien vertellen zij iets wat herkenbaar is voor je. Het zijn Jessica Kellgren Fozard en KingKogi (Martina)

2 likes

Iemand tips om te zorgen dat spijkerbroeken niet meer zo snel slijten van het fietsen? Ik zie nu net dat ik bij een broek die ik nog geen jaar heb alweer van die slijtplekken aan de binnenkant heb

long shot: heeft iemand misschien 2 kaartjes voor Merijn Scholten in/rond Amsterdam die ze wil ruilen met mijn kaartjes voor Amsterdam op 2 juni? ik kan die datum niet meer, maar wil wel nog graag gaan

1 like

Heeft iemand een idee voor het volgende:
Voor een opdracht moet ik als bijlage alle mailcontact met collega’s toevoegen aan een word bestand. Dat gaat om HEEL veel mails (uit gmail) en ik heb geen idee hoe ik dat overzichtelijk kan toevoegen. Heb nu een aantal mails als pdf opgeslagen en zo met knipprogramma toegevoegd maar er is bijna geen beginnen aan. Wordt ook heel onoverzichtelijk.
Dacht ze misschien uit te printen en dan maar te scannen en toe te voegen, maarja, wat een werk is dat weer…
Hopelijk heeft iemand een goed idee :sweat_smile:

3 likes

Mails exporteren uit gmail en dan pdf omzetten naar een word bestand? Weet alleen niet zeker of je meerdere mails tegelijk kunt exporteren met gmail, zou je even op kunnen googelen.

Is er iemand die in een vishandel oid heeft gewerkt die ik iets mag vragen?

1 like

Ja ik maar wel echt 7 jaar geleden dus geen idee of ik je goed kan helpen

En @vuilnisglitter volgens mij ook

1 like

Kan als het goed is gewoon in bulk, of alle emails of per label

1 like

@Taken nee kon maar 1 tegelijk :sweat_smile: en het zijn er heel veel
@Dazed dit ga ik morgen proberen, heb er nu de brui aangegeven voor vandaag :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik wilde je Brompton tippen maar die heb je dus al gevonden. Ik zou gewoon eens in een winkel gaan kijken en dan ervaren hoe het voelt op een Brompton. Succes!

3 likes

Ja hoor dat mag. Wil er liever niet veel op het forum over kwijt :stuck_out_tongue_winking_eye: het heeft te maken met onderzoek/studie dus niet onderling privé contact tussen werk collega’s ofzo

1 like

Kom maar door! 5 jaar bij de visjuwelier dienst gedaan.

1 like

Kun je ze niet selecteren als tekst en dan plakken in Excel? Daar netjes maken en opslaan als PDF

Ik heb vorig jaar een miljoen decemberzegels gekocht omdat ik natuurlijk van tevoren niet nadenk over hoeveel er op één vel zit.

Deze mag ik dit jaar nog gebruiken, maar dan moet ik wel bijplakken. Daar heeft PostNL de fantastische ‘bijplakzegels’ voor bedacht.

Mag ik in plaats van een bijplakzegel ook een tweede decemberzegel plakken (want ik ben lui en ze moeten toch op)?

2 likes

Jahoor mag! Als je maar tot het juiste bedrag komt

3 likes