Durf te vragen #6

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Airfryertopic

@chasingrainbows volgens mij is je bericht naar ‘t airfryertopic verplaatst :rofl:. Maar er is nu sws een actie van 2,50 per maand en je kan ‘t na de eerste maand opzeggen!

2 likes

Ooo ik dacht zelf aan een ander flex abbonement. Maar dan kun je t indd doen

1 like

Is er iemand die naar de koningsnacht in Gouda gaat? Ik wil Merol zien maar niemand wil mee :sob:

2 likes

Ligt eraan waarover, als het sr is mag je mij een berichtje sturen

1 like

Zijn de aardbeien al weer lekker?

Ik ben verhuisd en zit nu bij Budget Energie. Ik zat in die app te kijken, maar bij sommige dagen staan we dus in de min in plaats van de plus en ik snap er niets van. Het is niet alsof we zonnepanelen hebben ofzo. Weet iemand hoe dat kan/wat het betekent?

3 likes

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: MastercheFF

Dat heb ik ook, volgens mij komt dit door de compensatie vanuit de overheid dacht ik. Want normaal betaalde ik per maand 45 euro en nu 5 euro terwijl het verbruik het zelfde is.

5 likes

Dit zijn geschatte kosten toch? Er is een maatregel om energiekosten te drukken en daardoor krijgt iedereen een soort van korting. Als je dan weinig verbruikt sta je qua kosten in de min.

1 like

Zou dat ook hierdoor kunnen komen,? Aangezien het alleen stroom is waarmee je in de min gaat.

Voor het eerst meer stroom opgewekt met zonnepanelen en windturbines dan verbruikt - Voor het eerst meer stroom opgewekt met zonnepanelen en windturbines dan verbruikt | NOS

2 likes

Ah bedankt voor alle antwoorden! Ben er in ieder geval blij mee in deze tijden haha.

3 likes

Wie weet wat dit is?

1 like

Ja!

2 likes

Een houder voor om een maggi flesje denk ik?

Edit: dit

30 likes

Oh wow dat had ik echt nooit bedacht!

4 likes

Haha hoe kom je eraan?

3 likes

Het zat bij een kleine verzameling zilveren spulletjes die ik had overgenomen. Dacht erover om het naar de kringloop te brengen omdat ik er niks mee kon maar nu weet ik beter, ik kan in stijl maggi bewaren. Niiiiiice.

29 likes

Dit gaat je diners bij kaarslicht zeker naar een hoger plan tillen! Je gaat je afvragen hoe je ooit zonder hebt gekund :thumbsup:

15 likes

Whahaah omg dit bestaat :joy:

Wel fijn dat we zo een tussen Kunst en Kitsch debacle hebben kunnen voorkomen voor @Nescio

‘ja dit zilveren voorwerp zit al jaren in de familie en we zijn er ontzettend trots op. We denken dat het in de 18e eeuw in theeceremonies werd gebruikt.’ :blush:
– ‘eh mevrouw het is een Maggiehouder’

31 likes