Durf te vragen #6

Na de novelty teapots in het kringlooptopic voel ik weer een nieuwe forumtrend aankomen :joy:

4 likes

Krijgen we zeker weer een vraag of er niet een apart topic voor kan komen :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Wel goed opletten als je er nu ook een wil:

“Is te smal voor de tegenwoordige maggi flesjes.” :cry:

4 likes

Obesitas is een groot probleem. De flesjes zijn te dik!

5 likes

@Echo en anderen in Amerika: denken Amerikanen echt standaard dat buitenlandse partners alleen met een Amerikaan willen trouwen voor een green card?

Ik kijk 90 day fiance en dat is natuurlijk niet echt representatief oid maar echt bij elk koppel zijn er weer vrienden met "ik denk dat [insert naam buitenlandse partner] alleen met je wil trouwen voor een Green card!! Zo veel wantrouwen en ik snap t echt niet. Het klinkt wel Amerikaans om te denken dat iedereen Amerika als de droom ziet.

1 like

Ik snap het wantrouwen van iedereen in 90 day fiancé wel haha, bijna altijd zijn die koppels nou niet echt… op hetzelfde niveau zeg maar

3 likes

Is er iemand die een sauna voucher code heeft die zo lief is om te willen kijken of deze morgenochtend (maandag 25 april) is te verzilveren in Elysium?

Dan weet ik of ik een eticket kan gaan kopen want als het morgen vol is, is een andere dag geen optie, helaas.

Belachelijk systeem trouwens, mensen kortingskaartjes laten kopen en daarna pas laten zien of er plek voor is.

2 likes

Jazeker! Iig wel recht van de kweker, supermarkt zou ik iig kijken of ze Nederlands zijn. Die Spaanse vind ik echt smakeloos.

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Werk (algemeen topic)

Ik wil graag wat producten bij La Redoute bestellen. Nu krijg je de korting bij besteding vanaf 100 euro. Alleen weet ik nog niet of ik alles uit de bestelling wil houden. Weet iemand hoe dat werkt als je een deel van de bestelling retourneert en dan uitkomt op een bedrag van onder de 100 euro. Vervalt de korting op die spullen dan weer en betaal ik dan het volledige bedrag? (Lijkt me op zich het meest logisch…)

2 likes

Nee veel te hard vind ik.

2 likes

9 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Recepten voor drankjes

Van de groenteboer waren de hollandse aardbeien heerlijk!

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Willen jullie ajb even de zoekfunctie gebruiken voordat je hier vragen stelt waar we specifieke topics voor hebben. Dank.

5 likes

Ik heb dat vorig jaar wel laten doen. Kostte niks extra. Ik weet niet precies hoe het zat, maar volgens mij was het wel een soort van op eigen risico.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Reizen / Vakantie #2

Hmss misschien toch even je bank bellen? Daar ben je vast niet de enige waarbij dit gebeurd is!

3 likes