Haha sorry niet naar jou hoor, wij zijn hier echt ons hoofd over aan het breken haha. Dat we niet, als we het echt kut vinden daar, er toch 2 jaar móeten wonen alvorens we per maand mogen opzeggen.
Ik denk dat je dat het beste even aan de verhuurder kan vragen. Mocht die zeggen dat het minimaal 24 maanden is en je niet tussentijds kan opzeggen kun je er ook rekening mee houden dat je een discussie gaat krijgen als je dat wel probeert.
Als ik deze website onder ‘opzeggen’ goed lees, dan kan dat niet, of misschien lees ik het verkeerd.
Hier zeggen dat het wel kan. Tenzij er dus staat onbepaalde tijd met eerste jaar vast (dat heb ik toevallig), dan kan het niet. Maar een tijdelijk contract kan tussentijds opgezegd worden door de huurder. Niet door de verhuurder.
@RubyBlue @Banananana bedankt voor het meezoeken! Toch wel echt gemengde berichten te vinden haha. Ik denk zelf ook dat je als huurder best wat rechten hebt, waar ze als verhuurder natuurlijk zo vaag mogelijk over willen doen
De huurder mag tussentijds opzeggen, ook vóór die 24 maanden. Ik heb dit ook in m’n huurcontract staan en heb een bevriende advocaat huurrecht ernaar gevraagd.
Je kunt het gewoon opzeggen.
Meestal doen verhuurders er trouwens ook niet moeilijk over hoor (in mijn ervaring in ieder geval) ook al staat er misschien iets anders in het contract.
Weet iemand of je aan boord bij KLM kan pinnen voor eventuele drankjes? Of moet dat nog steeds contant.
Drinken (ook alcohol) is gratis, net als eten en snacks
@merel @kali het is gelukkig geen chemo. Ik weet zo even de naam van de medicatie niet meer maar bleeeh wat een kutgevoel. Er heeft zeker iemand een halfuur mij meer rechtop gehouden in bepaalde houdinge en ook met mn nek/keel/rug dus hielp enorm , en heb iets rustgevends gekregen want ik raakte in paniek een beetje. Nou voor de houding en het ademhalen, en die persoon ,ik weet even niet eens meer wat het was? Kan een arts een verpleegkundige etc zijn geweest. Maar ik vond toen wel een houding en uiteindelijk lukte het wel binnen te houden. Had alleen extreem hartkloppingen.
Bloomon maar de meeste bloemisten leveren ook.
Heeft iemand toevallig hier Payback en weleens punten ingewisseld aan de kassa via de app?
Ik krijg dat niet ingesteld. Telkens als ik mijn wachtwoord invul en vervolgens een pin aanmaak dan zegt hij dat ik vanaf nu punten kan inwisselen, maar als ik dan vervolgens in de app op punten inwisselen klik, moet ik weer opnieuw alles instellen en gebeurt exact hetzelfde weer.
Ik heb meer dan 3000 punten dus zou wel fijn zijn als ik die niet voor niks heb gespaard
Ik wilde een etuitje naaien maar het is veeeels te groot geworden en nu passen er ongeveer 2 flesjes water in (en het staat niet mooi overeind door de grootte) dus het is meer een zakje geworden… wat kan ik hier nog mee doen? Weggooien is ook zonde van de moeite haha… of wilt iemand t hebben
Een stuk eraf knippen en dichtnaaien zodat het kleiner is?
Ohh de bovenkant er af knippen, dat zou in principe wel kunnen maar dan is de rits niet meer te redden haha maar goeie optie!
Wel handig voor op vakantie lijkt me om kleine dingen samen in te bewaren. Alle snoertjes of dingen die niet in je toilettas passen of zo
Kan je niet een deel er tussen uitknippen en dan de rits met een stukje stof weer vastnaaien aan de onderkant?
Jaa dat is hem idd geworden!
Nu nog even netjes afstrijken, thanks voor jullie inzichten! Zat ff vast in m’n eigen denkpqtroon