Als niks mag zou ik eerlijk gezegd alleen een kaartje doen. Wij kregen ook heel veel spullen opgestuurd voor mijn moeder en toen zaten we met al die spullen.
Veel sterkte
Misschien lekkere warme dikke sokken ofzo. Zou het verder ook alleen bij een kaartje houden
Iets wat niet te zwaar is, dan kan het op het magnetenbord wat op veel kamers aanwezig is. Of als de persoon er lang zal moeten zijn een mooie magnetenset? Dat gaan we iig voor mijn schoonmoeder kopen als ze straks weer 6 weken in het ziekenhuis moet zijn.
Welk van deze series heb je zo goed als helemaal gekeken?
Zo goed als helemaal betekent maximaal 1 seizoen niet gezien.
- Friends
- How i met your mother
- Big bang theory
- That 70s show
- Scrubs
- Sex and the city
- Gossip girl
- The office
- Grace and frankie
- Orange is the New black
- Gilmore Girls
- Jane the virgin
- Desperate housewives
- Gooische vrouwen
- Suits
- Cougar town
- The good fight
- Once upon a time
- Greys anatomy
- Niks hiervan
0 stemmers
Thanks voor de antwoorden! Op de foto zag ik namelijk 6 losse sokken, dus ik begon te twijfelen. Heb ze besteld, dus zal het vanzelf zien.
Help! @moderators ik heb deze vraag hier gezet maar bedoelde natuurlijk stel je persoonlijke vraag. Kunnen jullie m’n post verplaatsen?
Ik heb al 27 jaar harde lenzen, en zwem er ook al 27 jaar mee (niet regelmatig, maar gewoon op vakantie enzo) en nog nooit problemen mee gehad. Zwem wel altijd met ogen dicht uiteraard, maar dat deed ik als kind zonder lenzen ook al
Het is me in die 27 jaar denk ik twee keer gebeurd dat er eentje spontaan uit mijn oog sprong, maar dan wel alleen nadat ik ermee in slaap was gevallen en superdroge ogen had. Kan sowieso niet aanraden om ermee te slapen overigens
Ik vraag me nu af of ik heel mijn leven al verkeerd zwem
Als je geen lenzen draagt kan het prima met ogen open hoor, maar ik vond dat als kind toen ik geen lenzen droeg altijd al verschrikkelijk, dat gevoel van al dat water op mijn ogen. Als ik wat wil zien onder water draag ik altijd een zwembril (of snorkelmasker)
Heeft iemand hier toevallig een write.as account, die mij een uitnodiging wil sturen? Je kan je niet meer aanmelden voor de free-plan.
Ik zou heel graag op padel willen maar ik heb niemand in mijn omgeving die dat ook zou willen. Kan dat dan ook in je eentje, gezien het een soort van teamsport is?
Edit : Ja tuurlijk kan het, maar ik bedoel, is het ook handig? Is er iemand hier die dit ook heeft gedaan?
Ja, kan prima! Begin je net of heb je al ervaring? Bij de vereniging bij mij in de buurt is er een groepsapp en kun je gewoon appen of iemand zin heeft om te spelen en er zijn eigenlijk altijd wel gegadigden (ook wanneer je elkaar van tevoren nog niet kende oid).
Als je nog nooit eerder hebt gespeeld kom je in een soort beginnersgroeps/trainingsgroep en vind je daar vaak wel iemand om daarna mee te kunnen spelen.
Maar denk dat het misschien ook per vereniging verschilt? Geen idee.
Hier zijn in ieder geval best veel mensen (zowel gevorderd als beginners) die zich in hun eentje hebben ingeschreven
Bij mij in de buurt is een soort beginnersles-groep, volgens mij van 5 lessen ofzo. Dan leer je ook meteen andere mensen daar kennen, misschien is zoiets ook bij jou?
Mensen die in een land zijn geweest waar gemiddelde lengte duidelijker korter is dan in NL, Oost Azie zoals Japan: merk je dat kleding daar dan ook echt is gemaakt voor korte lichamen? Zat me dit ff af te vragen.
Hmmm kleding weet ik niet meer zo goed, maar ik weet wel dat mijn schoenmaat (42/43) onvindbaar was. Maar als kleding niet past kan je gewoon een maatje groter pakken.
Ja bedoel vooral de lengte en niet de breedte!
Ben benieuwd of ik daar opeens allemaal broeken zou passen die 9/10 perfecte lengte zijn!
Ik had dit in Italië überhaupt al. Dat elke broek die ik pakte te kort was.
Ja en vaak ook gericht op een hele andere lichaamsbouw.