Durf te vragen #6

Oh Pipoos is wel een goede ja, bedankt! Blokker of Intertoys kan ook, maar daar zijn ze vrij duur :sweat_smile:

4 likes

Scapino!

3 likes

Bedankt! Helaas niet in de winkel op voorraad :tired_face:

1 like

Ik heb de app geïnstalleerd en foto’s geupload. Hoe vind je de generator werken of maak je vooral gebruik van een lookbook?

2 likes

Bedoel je zo iets als De Viersprong?
Hun website

Of voor welk probleem zoek je het?

2 likes

Waar is het voor? Ok dit klinkt misschien heel lomp maar misschien dat ik mee kan denken. Je mag me ook dm’en.

1 like

Castle Craig, voor verslavingszorg

2 likes

Misschien dat U-center in de buurt komt van wat je zoekt?

1 like

Zoiets als psytrec?

1 like

Wie heeft er screens aan de buitenzijde van de woning en hoe goed helpt het met het buitenhouden van de warmte.

Voor 1 slaapkamer wil mijn vriend een rolluik maar ik vind dat echt intens lelijk. Dus ik wil liever screens. Maar tsja, als een rolluik de beste oplossing is, dan moet het maar…

Op internet vind ik vooral informatie van aanbieders van rolluiken/screens, en niet onafhankelijke info wat het beste is en hoeveel het nou verschil maakt.

1 like

Ik weet het verschil niet. Mijn moeder heeft screens voor 1 raam op het zuiden. Het werkt heel goed, wat fijn is dat je er toch nog iets door kun kijken van binnen naar buiten, waardoor je overdag niet een totaal donkere kamer hebt. Ik geloof dat rolluiken ook gebruikt worden voor het blokken van licht in een slaapkamer.

2 likes

Ik heb het nog niet, maar ik wil wel heel graag screens. Mijn ouders hebben dit namelijk wel en daar scheelt het heel veel.

2 likes

Het helpt wel om warmte buiten te houden, maar veel minder goed dan een rolluik.
Met dichte screens kun je wel prima binnen zitten als het warm is in de zomer (het laat wel wat licht door), en met rolluiken is het dan net alsof je in een kamer zonder ramen zit, dus voor een huiskamer zijn screens wel fijner. Maar voor een slaapkamer, waar het doel vooral is om warmte buiten te houden en je overdag toch niet in die kamer bent, is een rolluik wel echt veel beter. Echt mooi aan de buitenkant is het allebei toch niet :stuck_out_tongue:

3 likes

Zijn hier mensen die elk jaar overstappen van internet+TV-provider (omdat je dan weer een goedkoper abonnement hebt door nieuwe kortingen)? Zo ja, gaat dat moeiteloos of is het veel gedoe?

2 likes

Ja en het gaat zeker moeiteloos! Wordt altijd goed geregeld eigenlijk met nieuw modem/ tv ontvanger etc

2 likes

Wij deden het ook en wisselden tussen kpn en ziggo. Maar bleek dat onze aansluiting van ziggo ergens anders zat dan bij kpn. Resulteerde in heel veel gedoe. Slechter internet omdat modem op een rotplek stond etc. Wij wisselen dus nu niet zo snel meer.

2 likes

Ja wij ook! Gaat moeiteloos. Allemaal snel zelf te regelen/aan te vragen. Terug sturen van modem enzo met een retour doos.
Enige wat je echt moet regelen is dat je opnieuw de modem moet installeren

Bestaat er eigenlijk chocolade die lijkt op dat koffie smaak reepje dat altijd in een doosje Merci zit? Vind dat zo lekker maar kan me niet echt herinneren of ik dat weleens gezien heb in de supermarkt?

8 likes

Cappuccino - Verkade deze!

5 likes

Ja. Deze lijkt erop

En Aldi heeft (soms?) ook zoiets

9 likes