Durf te vragen #6

Oh dat klinkt ook goed. Drop :smile:
Tnx!

2 likes

Marvis heeft ook thee-smaakjes! Ook zonder mint geloof ik.

2 likes

En @Era ik heb nu licorice besteld!
Mijn favo thee is met munt licorice dus hoop!

2 likes

Je kan ook een toestenbord/muisset kopen die samen op ƩƩn usb gaan!

Maar heel fijn idd dat je je daar nu minder zorgen over hoeft te maken :relaxed:

1 like

Is er in whatsapp een mogelijkheid om mapjes aan te maken waar je gesprekken in kunt zetten? Ik zit in 5 groepsapps voor mn werk en zou die willen groeperen ofzo.

1 like

Volgens mij kan dit niet, maar je kunt gesprekken wel pinnen om meer orde te scheppen of archiveren wat mijn favoriet is haha

2 likes

Heeft iemand tips voor draadloze oordopjes <€50,-? Geluid hoeft niet super geweldig te zijn, als hij maar gewoon verbindt wanneer ik daarom vraag

https://www.amazon.de/-/nl/dp/B07RGZ5NKS?psc=1&ref=ppx_yo2ov_dt_b_product_details

1 like

Zien er goed uit! Ik ben echt een Amazon noob, bezorging naar Nl gaat gewoon goed?

1 like

Misschien staan ze ook op de .nl site maar ze komen veilig aan naar NL. :slight_smile:

1 like

Ik heb deze:

https://www.amazon.nl/Redmi-Buds-4-Blue-38562/dp/B0B8YW8ZBC/ref=asc_df_B0B8YW8ZBC/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=645090716525&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=14037285318575305635&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9102677&hvtargid=pla-1821195667894&psc=1

2 likes

Bekijk Mossmedia Professional Draadloze Oordopjes - Met Oplaadcase - Wit - Moederdag Cadeautje op: Mossmedia Professional Draadloze Oordopjes - Met Oplaadcase - Wit - Moederdag Cadeautje | bol.com Ik vind deze echt heel fijn!

3 likes

Palo santo misschien? Ik gebruik zelf de ā€˜pure’ stokjes daarvan, maar je hebt het ook wel in wierookvorm volgens mij. Mensen vinden dat altijd wel lekker ruiken.

4 likes

Sandalwood is vgm wel redelijk basic

1 like

Niet echt, enige wat evt handig zou kunnen zijn is om een community aan te maken voor al je werkapps, maar dan kan iedereen ook wel zien welke apps er zijn zegmaar, en daar ook lid van worden geloof ik. Dus dat maakt het misschien wat lastiger? Maar ik zit in een community en dan kan je de apps ook daaronder terugvinden.

2 likes

Ik heb deze Sony WI-C100 - Draadloze oordopjes - Zwart | bol.com ik vind ze super fijn en ik heb ze al meer dan 2 jaar terwijl alles bij mij altijd super snel stuk gaat dus ik ben er helemaal bij mee.

3 likes

Late reactie haha maar ik heb dit ooit in ItaliĆ« door m’n pasta heen gehad, maar wel geraspt. Smaakte als ik me nog een beetje kan herinneren ziltig, beetje vergelijkbaar als viskuit

3 likes

Nag Champa kun je ook nog proberen.

3 likes

Gaat het dan vooral over content genereren of content consumeren? In dat laatste geval wil ik wel helpen!

Is het mogelijk of gebruikelijk dat je rechtstreeks een bloemist in een andere woonplaats belt om bloemen te bestellen en laten bezorgen?

Ik heb niet zo’n zin in tussenschakels zoals Fleurop etc, vind dat gedoe en vaak tegenvallen qua prijs/kwaliteit verhouding.
Ik vind het wel leuk om persoonlijk contact met de bloemist te hebben en vertrouw er wel op dat het dan iets moois wordt. Er moet ook een kaartje met veel tekst bij.

Ik ben benieuwd. De betaling is dan natuurlijk een dingetje… dat zal dan op factuur moeten :thinking:

Ik kan uiteraard gewoon bellen en ga ik ook wel doen maar het heeft nog geen haast en ben alvast benieuwd of mensen dit doen.

4 likes