Wil je graag een chromebook kopen? Want waarom zou je anders je laptop aan haar verkopen voor een heel laag bedrag? Ik vind het een heel lief gebaar van je maar ik zou dit alleen doen als je zelf makkelijk het geld (of een deel) kan missen voor het chromebook. Anders zou ik het niet doen.
Nou ik ga emigreren en ik moet gewoon even kritisch nadenken over al mn spullen. Ik heb een hele goede laptop maar best zwaar en groot. Dus ik zou een chromebook wel een chille oplossing vinden. Ik hoef ook niet meer te videobewerken of whatever. Zij heeft er eentje nodig voor school (ik ben al afgestudeerd) en heeft geen geld. Dus ik denk dan 1 en 1 is 2
200 euro lijkt me al een hele goede mats voor je vriendin en voor jou een aanbetaling voor chromebook. Maar meer dan 200 euro is ook echt niet raar als de laptop nog zo nieuw is. Gunnen is lief, maar snijd jezelf niet in je vingers want je hebt ook veel kosten denk ik met de emigratie!
Waar ga je naar toe emigreren?
Wb de laptop, super lief maar zou er wel iets voor vragen, sowieso voldoende om een Chromebook te kopen.
Chromebook heeft geen hdmi aansluiting, dat mis ik toch heel vaak wanneer ik mn chromebook meeneem op reis. Tenzij je dat nooit gebruikt natuurlijk.
Nee gebruik ik idd nooit. Waar gebruik jij dat voor?
Koppelen aan groter scherm maar ook aan mijn tv (of ergens anders) om dan met vpn naar tv te kijken.
En soms neem ik dan mn chromebook mee omdat het lichter is dan mn laptop maar dan baal ik er toch van, maar misschien omdat ik het gewend ben.
Ah ja nee ik heb uberhaupt geen tv of scherm daar dus het zij zo
Heb je wel usb-c? Die kan soms ook beeld transferen. Eventueel op te lossen met een los een verloopje naar hdmi voor je scherm-aansluiting
Dat is inderdaad een goeie! Heb wel maar 2 usb en daar zit keyboard en muis in en dat zou zo handig zijn om van afstand de laptop te besturen maar misschien moet ik het toch maar doen! Thanksss
Ja hebt een soort van verlengkabel? voor usb aansluitingen. Dus je plugt dat ding in je usb aansluiting em dat ding zelf heeft er dan bijvoorbeeld 3. Dan kan je dus alsnog je muis, toetsenbord en extra scherm aansluiten.
Hoop dat dit enigszins duidelijk is
Wajoo jullie redden mijn winterdepressie als ik straks bij mn vriend in het buitenland ben !!! Dankjewel, wist denk ik wel dat t bestond maar nooit aan gedacht om het echt te kopen, is niet eens zo duur eigenlijk.
Wat ik me nu besef, afgelopen 2 jaar ongeveer heb ik zó gestruggled met geld, gaf me zoveel stress ook onbewust, altijd leuke dingen af moeten slaan en smoesjes bedenken dat ik niet naar een uitje mee kon. En nu kan ik gewoon dit soort dingen kopen zonder eerst uit te hoeven rekenen of ik de zorgverzekering kan betalen. Zo’n opluchting! (Moest t ff kwijt merk ik xd)
Hahah wat chill!
En wat fijn ook dat je nu de financiële mogelijkheid hebt om zulke dingen te kunnen kopen zonder alles uit te hoeven rekenen.
Ahh ik snap dit heel goed hoor en ook wel herkenbaar.
@chasingrainbows dit werkt niet altijd! Zo’n adapter op adapter werkt vaak niet of maar half.
Dan kun je beter naar een soort dock kijken, dus USB-c naar verschillende andere poorten, oa meer USB en HDMI.
Ohh niet, ligt er misschien aan watvoor soort je hebt? Bij mij werkt het eigenlijk wel goed. Zelf heb ik mijn muis en toetsenbord daarin en dan extern scherm wel direct in de pc.
Ah neen, dat zou inderdaad geen probleem mogen zijn! Ik las maar half, excuus!
Wat niet betrouwbaar werkt is van USB-c naar naar USb-c en dan in die adapter van USB-c naar HDMI. Dat je van laptop naar adapter, en van die adapter naar een tweede adapter hebt!
Weet iemand een tandpasta zonder menthol/mint maar mét fluoride?
Ik heb nu die van elmex, maar het is een bittere banaansmaak en das toch best vies (ook na 3 weken)
Paradontax, maar betwijfel of je die smaak veel beter vindt.
En naar het schijnt is dat de laatste jaren er helaas niet beter op geworden!
Maar hij gaat op de lijst tnx!