Durf te vragen #6

Zou kunnen alleen heb ik nooit zo’n melkschuimer in huis gehad haha

1 like

Ja die komt gewoon ergens in je lijst dus het kan ook op plek 20 ofzo komen, snap je?

Wie kan er echt goed Engels en kan en wil een heel klein tekstje over mijn tattoo vertalen? :pleading_face::heart: (Stuur ik dan wel in PB dan). Ik kan wel Engels maar niet zo goed dat ik er een mini verhaaltje over durf te schrijven voor bijv. Reddit.

Blijven jullie met een verkoudheid thuis van je werk? Ik ben super verkouden, ik hoest de hele dag door. Dus ik wil morgen gaan thuiswerken, maar ik heb nogal collega’s die snel zeuren. Het is toch niet raar om met hoesten thuis te blijven? Ik wil ook niet het hele kantoor aansteken met mijn verkoudheidsvirus.

Ik zou juist heel blij zijn als een collega thuisblijft ipv op kantoor de hele ruimte vol komt hoesten. Lijkt me alleen maar fijner voor iedereen.

32 likes

DeepL

3 likes

Ik zou dolgelukkig zijn met zo’n collega die ook aan mij denkt. (Heb een verminderd immuunsysteem, vandaar). Maar het is heel afhankelijk van hoe de cultuur op jouw werk is. Maar flink hoesten of zware neusverkoudheid is een goede reden om thuis te werken. Je zegt niets geks!

11 likes

Ik kreeg net op instagram de melding “we hebben automatisch gedrag gedetecteerd op je account”
weet iemand wat dat betekent? kan het via google niet vinden en ik doe superweinig met insta en als ik bij mijn activiteit kijk zie ik ook geen onbekende likes of berichten ofzo

Ik krijg die melding wel eens op de accounts die ik voor werk bijhoud. Ik kan inderdaad ook nooit iets geks vinden en er hebben eigenlijk nog nooit consequenties aan gezeten. Dus ik zou je geen zorgen maken als die melding eenmalig is en je hem hierna (een tijd) niet meer ziet.

2 likes

Bouwmarkten? Heb het weleens bij Hornbach gezien iig

2 likes

Hoe smaakt octopus?
IMG_7780

En is het taai?

2 likes

Niet echt vissig of ziltig, eerder naar tonijnsteak of zwaardvis. Het hoort niet taai te zijn, maar is dat wel als het niet correct wordt klaargemaakt. Ik vind het heel lekker.

6 likes

Een keer op Netflix ‘My Octopus Teacher’ kijken en dan nooit meer eten!

10 likes

IKEA? Die verhuis shutters?

2 likes

Echt he. Janken die docu pff :heart:

2 likes

Heb ook een geweldig boek gelezen over de evolutie van intelligentie en de rol van octopussen daarin. Ze hebben 3 harten en iedere tentakel heeft een eigen zenuwstelsel, waardoor hun centrale brein veel complexer en anders is, dan alle andere intelligente wezens die we kennen (mens, dolfijn, olifant, etc). En ze leven maar 2-3 jaar, als ze geluk hebben. Kortom, nooit meer octopus voor mij.

7 likes

Ik zou willen dat veel meer mensen dit wisten. Octopussen zijn zo ontzettend interessant en cool.
Serieus, als je je nog nooit in deze dieren verdiept hebt: ga een docu kijken, desnoods een filmpje op youtube. Echt een verrijking van je leven.

3 likes

Hoe heet dat boek?

3 likes

Octopussen en varkens zijn zo onderschat. :octopus: :pig:

7 likes

Buitengewoon bewustzijn van Peter Godfrey-Smith

5 likes