Bekijk MOJOGEAR MINI EVO 10.000 mAh powerbank - De allerkleinste ter wereld - Met snelladen functie op: MOJOGEAR MINI EVO 10.000 mAh powerbank - De allerkleinste ter wereld - Met snelladen... | bol.com
Oh ik kan hier 4x mee en heb een iPhone (13)
Ligt ook aan je batterijcapaciteit. Mijn batterij is volgens mij 2400 ofzo dus als je dat x 4 doet. Maar je hebt natuurlijk ook stroomverlies enzo. Dankjewel!!!
Ik heb deze al een aantal jaar en kan er mijn telefoon zon 3-4x mee opladen:
Deze is net zo plat en net zo groot als mn smartphone, weet niet of je het klein genoeg vindt. Werkt wel heel goed, gebruik hem intensief al ruim een jaar schat ik en laadt snel op, en laadt mijn telefoon ruim 2 keer. Samsung Powerbank 10000mAh - Snellader - (USB C) Grijs | bol.com
Ik had een strandparasolletje met zoān punt aan de stok die ik met geen mogelijkheid in het zand kreeg. Ik nam zelfs een hamer en een plankje mee om hem in het zand te staan maar zonder succes.
Wat is een fijne parasol om mee te kunnen nemen die je wƩl echt in het zand (of zelfs gras?) kunt krijgen?
Heb je zoiets al geprobeerd? Mijn ervaring is dat het dan beter lukt om m in het zand te draaien
Wij hadden altijd een parasol met een grondboor, maar ik zie dat de decathlon ook een losse grondpen verkoopt. Die draai je eerst stevig in het zand en daarna zet je je parasol erin. Past jouw parasol daar misschien in? Dat zou weer een nieuwe parasol schelen.
https://www.decathlon.nl/p/grondpen-parasol-paruv-oranje/_/R-p-342?mc=8247737
@hippe @George ah dank jullie wel! Die parasol is inmiddels kapot, dus er moet sowieso een nieuwe komen. Een kijken wat daar dan op/in past.
@George zijn een grondboor en grondpen hetzelfde?
Ja! Wij hadden een parasol waar hij al aan vast zat met een draaimechanisme, maar die losse dingen verkopen ze inderdaad onder beide namen zie ik!
Ok top, dank je wel!
Ik heb een beetje een vage vraag denk ik. Maar weet iemand of de lenzenvloeistof bij daglenzen kan verdampen als het warm is?
Ik wil namelijk graag een aantal daglenzen meenemen op wandelvakantie, maar ik loop wel een aantal uur per dag in de zon en ze zitten dan in mān rugzak. En ik vind het een beetje zonde als ze ineens uitgedroogd blijken te zijn.
Nee staat er niet op inderdaad. Ik vond op internet iets over tussen de 4 en 25 graden, maar daar ga ik wel boven komen ben ik bang. Dus vandaar dat ik twijfel of het handig is om ze mee te nemen.
Ik heb er zelf geen ervaring mee en hier heb je misschien niet heel veel aan, maar ik volg wel een reisvlogger die altijd hele ladingen daglenzen meeneemt op backpackvakanties op hete bestemmingen en ze gewoon in haar tas bewaart, en die heb ik nog nooit gehoord over dat het niet goed gingā¦
Misschien in een klein koeltasje?
Qua temperatuur weet ik het niet precies, maar ik denk dat het wel meevalt. Zeker als je ze in een zakje met alufolie aan de binnenkant bewaard. Ik zou het risico nemen. De daglenzen zitten per stuk verpakt, helemaal luchtdicht, en de vloeistof die erin zit zal zeker niet verdampen. Wel kan je wat minder schone handen hebben, dus ik zou wel een klein reisflesje met neutrale lenzenvloeistof meenemen, zodat je niet bent aangewezen op dat kleine beetje dat in de verpakking zit. Mocht je ze een keer uit en in moeten doen, dan heb je iets om ze te bevochtigen. Want je mond is ook niet ideaal daarvoor.
Ah top, dan ga ik dat doen inderdaad. Thanks voor de tip!
Dit is precies wat ik zelf ook zou adviseren. Je kan tevens een kleine reisflacon lenzenvloeistof meenemen.
@Erato Je bent geen stalker, vind het tof dat je het onthouden hebt, vind het ook nooit erg om optiek vragen te beantwoorden.
@lisaanna als ik nog een tip mag geven: draag je daglenzen ook echt maar 1 dag. Niet uit makkelijkheid inhouden, maar elke dag vernieuwen
Oh top! Dankjewel!
Mān daglenzen kan ik sowieso nooit langer dan een dag inhouden. Dan merk ik het meteen aan mān ogen haha. Ik ga gewoon een paar daglenzen meenemen denk ik zodat ik op regenachtige dagen geen (zonne)bril op hoef te doen want dat is zo vervelend met die druppels.
Iemand hier die de Flying Blue - American Express Platinum Card heeft en er wat meer over kan vertellen? Zie dat je het nu ook kan gebruiken bij Jumbo, Kruidvat & Hema etc. Dus dat tikt goed aan wat betreft miles lijkt mij