Durf te vragen #6

we´re having to be selective, ik kan dit alleen in een heel sterk oost/europees accent lezen.

4 likes

Ja dit werd laatst ook door een ondernemer tegen mij gezegd, maar is niet zo. Iig niet duurder dan visa of mastercard.
Bij mijn Hema pakt ie mijn kaart ook niet, maar ik was laatst bij een andere hema en daar deed ie het wel. Bij de kruidvat hier zelfs de ene kassa wel en de andere kassa niet :sweat_smile:
@Tokyo als het echt om reis- en annuleringsverzekering gaat kan je beter een goldcard nemen. Het voordeel van platinum ten opzichte van gold is autohuur verzekering en dan zou je ook minimaal 2x pj een auto moeten huren om dat verschil eruit te halen

1 like

Ik heb roombrie gekocht maar hoort dit er zo uit te zien?



Het lijkt wel een donzige laag die erop zit.
Normaal is brie toch hard die korst//schimmekorst

1 like

Zo ziet ie er bij mij ook vaak uit, zeker die voorverpakte. Volgens mij kun je dat gewoon zo eten, ik ben er iig nog nooit ziek van geworden :sweat_smile:

7 likes

Oke top dankjewel. Ik heb het nog nooit zo gezien vandaar.

Ik ga het gewoon eten

1 like

Ja die voorverpakte hebben dat altijd inderdaad. Kan je gewoon eten (althans, doe ik wel altijd).

3 likes

Echt alles hieraan klinkt verschrikkelijk.

De korst van brie is altijd donzig en zacht! Dat hij ook aan de zijkanten is gaan schimmelen betekent alleen dat hij al iets langer verpakt is, maar dat kan geen kwaad.

1 like

Eten jullie de korst van de brie?! Ik snijd dat er altijd af :joy:

Eigenlijk geen reden voor behalve dat ik mijn moeder dat altijd zag doen hahaha

2 likes

Heeft een van jullie wel eens gehad dat een bestelling via uber eats geannuleerd is en deze vervolgens ook niet meer is terug te vinden in de app? Heb ook betaald via ideal, dus echt geen idee hoe ik nu mijn geld terug ga krijgen?
Heb ook geen mail ontvangen.

2 likes

Ja dat kan je gewoon eten

7 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Durf te vragen #6 (Deel 5).