Durf te vragen #6

@Blablabla maar dan wel aardbei of bosvruchten bestellen want alles met limoen smaak is absurd goor.

Ik laat vies eiwit poeder trouwens beter smaken met flavourdrops. Niet die op basis van stevia van steviala want die zijn ook absurd goor maar als je bij myprotein toevallig clear Whey besteld, bestel dan gelijk wat flavour drops mee en gooi er gewoon een heel pipetje bij wanneer je weer een shake maakt. Mijn favo smaken zijn cheesecake, vanille, kokos, butter biscuit (smaakt naar kaneel broodjes als je er wat extra kaneel bij doet) en toffee. Afraders vond ik witte chocolade, chocolade, pindakaas (smaakt nergens naar) en maple (toffee smaak maar dan minder lekker).

Body&fit verkoopt overigens ook gewoon flavourdrops en in Duitsland kan je 't gewoon in de supermarkt kopen

3 likes

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Wellicht kunnen zij je ook helpen

1 like

Ik heb een cookie & Chocolate smaak en die is goed te doen door de yoghurt

3 likes

Is ook helemaal niet nodig joh. Je kan voldoende eiwit halen uit normale voeding, dus bespaar jezelf de ellende.

13 likes

excuse me

4 likes

hahaha omg cheesecake natuurlijk :grimacing:

4 likes

Heeft iemand hier ervaring met compensatie te vragen bij Deutsche Bahn? Ik vind het zo gek dat je je formulier + evt bewijsstukken gewoon via de post moet opsturen?

1 like

Duitsland en digitalisering :sweat_smile:

9 likes

Ja gek is dwt hé als dingen per post gaan. Bij de belastingdienst in Nederland gaan nog genoeg dingen per post. Dat zijn dan ook belangrijke papieren. De eerste keer dat ik dat moest doen dacht ik ook vna hè?
Als je de optie hebt om aangetekend te versturen zou ik dwt dan. Dan heb je bewijst dat het aangekomen is.

2 likes

Je hebt achterin een grote tribune waar je fijn kan zitten

2 likes

Ja @Diplodocus achterin! Je kunt deze stoelen niet reserveren dus als je op tijd er bent, kun je daar gewoon gaan zitten en chillen totdat het concert begint. Ik vind zelf een zitplaats aan de zijkant fijn zodat je tussendoor makkelijk naar het toilet kan of drinken kan halen zonder anderen te storen. Maar dan is het wel fijn als je met nog iemand bent die dan op je plekje kan letten

2 likes

Geen idee waar het over gaat, maar graag gedaan?

2 likes

Ja, het zal wel moeten. Ik vind het stom dat ik nu zelf verantwoordelijk ben voor de verzendkosten omdat ze niet mee (willen) zijn met de digitalisering. :sleepy:
Ik zal ook maar voor de zekerheid mijn originele tickets inscannen zodat die niet ineens ‘kwijtraken’ in de post.

3 likes

Heeft iemand tips voor oordoppen oid tijdens het fietsen? Ik krijg van de wind altijd last van m’n oren, het doet dan pijn en ik moet soms na het fietsen ook even zitten omdat ik anders helemaal misselijk en draaierig ben.

Ik heb wel een (noise cancelling) koptelefoon maar die verschuift snel, dus die draag ik liever niet dan. In de winter draag ik altijd een muts maarja met deze temperaturen is dat ook geen oplossing haha.

1 like

Deze zijn eigenlijk voor op de motor, maar helpen jou misschien ook wel!
https://www.coolblue.nl/product/772135/alpine-motosafe-race.html?cmt=c_a%2Ccid_16560080836%2Caid_134446561597%2Ctid_aud-933144999337%3Apla-302294054535%2Cgn_g%2Cd_m&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=shopping&gclid=Cj0KCQjw5ZSWBhCVARIsALERCvxTAS1yZY6oS14woYV2PVW5esdgPqM8Qwr31oTtWinlEU83PrpKcsAaAsf2EALw_wcB

1 like

Ik vind van die dunne oorwarmers/oorbeschermers fijn om mijn oren te beschermen tegen de wind, omdat ze echt alleen over je oren heen zitten en niet over de rest van je hoofd en goed blijven zitten.

Maar ik weet niet of je die in de zomer wilt dragen…

2 likes

Wow even iets anders uit nieuwsgierigheid maar met noise cancelling fietsen, is dat niet mega gevaarlijk omdat je niks van de omgeving hoort of valt dat wel mee?

6 likes

Echt hoor. Had al decennia geen fax meer gezien, tot ik hierheen verhuisde

4 likes

Ja in principe denk ik wel?

Ik doe het ook, want ik wil een podcast luisteren en die wind is super luid, maar het voelt idd niet veilig. Ik moet wel zeggen dat ik inmiddels al wat meer om me heen kijk en noice cancelling betekend niet dat je niks hoort! Alleen elektrische picnic wagentjes van achteren hoor ik nooit aankomen(maar wie wel?)

Zouden jullie een wildvreemde je autosleutels geven zodat die je auto kan verplaatsen bijv. een bezorger die je auto op zij wil zetten om iets uit te laden?