Durf te vragen #6

Vind ik wel neigen naar gierig, iets gratis proberen te krijgen om t vervolgens voor geld te verkopen. Kon een ander blij mee zijn gratissssss

14 likes

Geef het dan gewoon gratis door aan iemand die wel kan…

4 likes

come on eileen

27 likes

Hoeveel toeslag betalen restaurants aan Thuisbezorgd? Is dat een behoorlijk bedrag?

Ik krijg namelijk vaak als ik via hun bestel een folder met dat ik direct via het restaurant kan bestellen met korting.

2 likes

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het rond de 13% was.

2 likes

14%, Uber Eats zelfs 30%

2 likes

Het is recent zelfs verhoogd naar 14%. Restaurants houden bijna niks meer over aan een bestelling via thuisbezorgd. Daarom promoten ze het nu zo erg om direct via het restaurant te bestellen. Soms is het daar ook goedkoper.

4 likes

Ik heb er gewerkt, je kan me een pm sturen als het nog nodig is.

1 like

Oh goeie, thanks!!

2 likes

Dan is het sowieso een aankoop in de winkel en geen koop of afstand, dat het later geleverd wordt is daarbij niet relevant. Je zal dus aangewezen zijn op het retourbeleid van de winkel in kwestie…

7 likes

Ik dacht dat hema ze een tijdje terug had. En dan bij de sieraden/zonnebrilrekjes.

1 like

Heb ze laatst bij Wibra gekocht

3 likes

Ik heb eentje bij idenza gekocht (schoenenwinkel)

1 like

Ik heb ze gezien bij New Yorker.

3 likes

So low

4 likes

Andere bank maar wat je kan proberen is het contactloos uit en weer aan zetten als je dat zelf kan, bij ons kan dat wel ik de app. Maar anders is t waarschijnlijk een nieuwe pas.

Weet iemand waarom de wasmachine liegt? Hij zei 2 minuten maar heeft kwartier geduurd.

1 like

Hij heeft een pathologische stoornis

6 likes

Mijn wasmachine liegt ook altijd. Hij blijft gerust 5 minuten lang op 24 minuten staan. Volgens mij is die timer 1 grote grap.

4 likes

Volgens mij is dat omdat je wasmachine weegt hoe nat de was nog is en aan de hand daarvan een tijd aangeeft, maar kan dan zijn dat er eerst 1 minuut werd voorspeld en het dan nog te zwaar/nat is en het langer duurt

4 likes

Heel toevallig hoorde ik gisteren collega’s hierover! Volgens mij was de oplossing een nieuwe pas aanvragen.