Durf te vragen #6

Je bedoelt martini glazen? Of cocktail glazen? Ik zag die bij sissy boy maar ook bij CASA bijv

https://nl.casashops.com/nl/producten/speakeasies-coupe-transparant-h-14%2C8-cm%3B-ø-10%2C7-cm/667716/?gclid=Cj0KCQjwn4qWBhCvARIsAFNAMijj3hWEojQbSfxK3LpVbqI0OLqv0Dy2PAQ8fJtKRffZmIUQ2WIKua8aAoZeEALw_wcB

2 likes

Dat heet een champagne coupe, daarmee kun je het vinden. Als je speciale wilt zou ik op etsy kijken

3 likes

Die werden ‘vroeger’ veel gebruikt dus op marktplaats heb je echt heel veel mooie (unieke) champagne coupes staan!

8 likes

Ik heb zelf deze van &klevering

Kan er alleen niet uit drinken zonder te knoeien maar dat ligt wss meer aan mij dan aan het glas

8 likes

Is er iemand die een klein beetje kan photoshoppen en een flauw grapje voor me wil maken?
Ik heb een foto van m’n baby met een kaart in dr hand en ik wil dat die kaart rood is, want het lijkt net alsof ze een rode kaart geeft. Maar wil m’n kind niet herkenbaar online dus moet even via pb als het tenminste zo makkelijk is als ik hoop.

deze foto maar dan zonder ding op dr gezicht:

8 likes

Ik kan dat, stuur maar een PB als je nog niemand hebt gevonden

2 likes

Nice, eindelijk een betere kwaliteit WhatsApp sticker om mee te reageren op alle slechte woordgrappen van m’n man en vrienden :sunglasses:
Thanks, ik heb je een pb gestuurd!

11 likes

Haha wat leuk! Wil je het resultaat (anoniem uiteraard) delen?

3 likes

Hahah ja is goed, @Spaties gaat er morgen even naar kijken

2 likes

Anoniem gemaakt uiteraard

Thanks @Spaties :grin:

107 likes

Hahaha te leuk!

1 like

Vergeten dat screenshots van gesprekken niet mogen, maar het werkt heel goed als reactie in situaties dat je vrienden flauwe woordgrapjes sturen á la:

“Trekkerprotest”

Love it

14 likes

Wij hebben deze:

4 likes

Nee gewoon opgeven want wat je er ook mee doet alles wordt er ranzig van. Ik vond het dan nog het beste werken om er zo min mogelijk water bij te doen en het in 2 slokken weg te drinken want dan ben je er tenminste snel vanaf

6 likes

Ik gooi het altijd door een smoothie heen. Fruit, havermelk of sinaasappelsap, enz. Moet je maar zin in hebben natuurlijk.

2 likes

Heeft iemand ervaring met het vragen om tijdelijke huurverlaging? Wij zitten momenteel met verstoppingen en lekkages als gevolg van slecht gelegde leidingen, waardoor we afgelopen maand bijvoorbeeld alleen konden afwassen in de badkamer (met zeer kleine wastafel) omdat we geen water hadden in de keuken, en de bewoonster onder mij kan tot het einde van de maand waarschijnlijk geen water gebruiken in haar keuken omdat er dus leidingen opnieuw gelegd moeten en dat kan niet eerder. Omdat we er beiden last van hebben willen we het samen aankaarten maar we hebben allebei nul ervaring met dit soort dingen, dus alle tips zijn welkom!

1 like

Clear whey bestellen! Net limonade

2 likes

Kan de huurcommissie je hier niet bij helpen?

5 likes

Ik wist niet dat die bestond, maar als ik het zo zie gaat dat heel nuttig zijn ja, thanks!

1 like

Ik heb gezien dat ze bij myprotein ook heldere proteïne dranken hebben, misschien is dat lekkerder?

Wat @vitaminwater zegt dus

3 likes