Durf te vragen #6

Ik dacht dat hema ze een tijdje terug had. En dan bij de sieraden/zonnebrilrekjes.

1 like

Kruidvat heeft ze ook! Hangt ook in het zonnebrillenrek.

1 like

Heb ze laatst bij Wibra gekocht

3 likes

Ik heb eentje bij idenza gekocht (schoenenwinkel)

1 like

Ik heb ze gezien bij New Yorker.

3 likes

So low

4 likes

wat loederig om dat te doen zeg.

kan daar echt mn kop niet bij dat je iemand die heel graag naar misschien wel zijn favoriete artiest wil en er wellicht het geld niet voor heeft een kaartje afhandig wil maken, om er zelf een paar knaken aan te verdienen. echt walgelijk joh.

22 likes

Andere bank maar wat je kan proberen is het contactloos uit en weer aan zetten als je dat zelf kan, bij ons kan dat wel ik de app. Maar anders is t waarschijnlijk een nieuwe pas.

Weet iemand waarom de wasmachine liegt? Hij zei 2 minuten maar heeft kwartier geduurd.

1 like

Hij heeft een pathologische stoornis

6 likes

Mijn wasmachine liegt ook altijd. Hij blijft gerust 5 minuten lang op 24 minuten staan. Volgens mij is die timer 1 grote grap.

4 likes

Volgens mij is dat omdat je wasmachine weegt hoe nat de was nog is en aan de hand daarvan een tijd aangeeft, maar kan dan zijn dat er eerst 1 minuut werd voorspeld en het dan nog te zwaar/nat is en het langer duurt

4 likes

Heel toevallig hoorde ik gisteren collega’s hierover! Volgens mij was de oplossing een nieuwe pas aanvragen.

Ik had dat laatst met mijn ABN Amro pas. Alles geprobeerd, maar uiteindelijk een nieuwe pas aangevraagd. Ik kreeg deze gratis, als ik aangaf dat de andere kapot was.

Ja, ik laatst. Ik ben bij het bankkantoor geweest en de medewerker zei dat het werkt om bij een geldautomaat te pinnen of saldo op te vragen want dan reset de chip. Als hij het daarna nog niet doet, dan moet er een vervangende pas aan worden gevraagd.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

Onze kat ligt nu altijd in de wat nu de babykamer gaat worden, maar willen dat hij gaat liggen in een andere kamer. Nu staat daar een kast met schuifdeuren en die kan hij openmaken en gaat er dan in slapen. Vind ik nooit zo fijn (is een buitenkat) en wil daarom zorgen dat hij ze niet meer kan openmaken. Zou een kinderslot daarvoor helpen? Ik had deze gezien maar als iemand misschien een andere tip heeft of iets anders?

Geen idee of dit werkt maar anders een haakje misschien? Zoals je vroeger bij wc’s had zeg maar

1 like

Ja dat is misschien nog makkelijker! Dankje!

1 like

Ik heb er ooit een uit zo’n bak bij de lidl gehaald (was met klittenband plakstrips in het kozijn) en dat werkte top

2 likes

Ja die heb ik idd ook! Bij sommige ramen zit dat er al 4 jaar op, bij een ander raam laat het klittenband steeds los. :smiling_face_with_tear:

1 like